Додељене награде КАКТУС 2017!
О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучивао је стручни жири који чине признати и угледни професионалци из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона
Маркетинг мрежа наградила је организације, компаније, институције и агенције за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање на трећем по реду националном Фестивалу интегрисаних комуникација КАКТУС 2017.
За награде ове године конкурисало је чак 124 пројекта. Кампања НЕО агенције Лео Burnett освојила је признање у категорији Профитна интегрисана кампања, као и Гранд Prix - Интегрисана кампања године. Истоимена агенција освојила је награду и у категорији Појединачни радови – ТВ за кампању Вип Брзалице.
McCann Београд, трећи пут за редом, освојио је признање Агенција године. Поред тога, ова агенција освојила је награде и у категоријама Цонтент интегрисана кампања за пројекат Пируловци, Иновативна интегрисана кампања за пројекат демоцрАРтисатион и Појединачни радови – Вирални видео за пројекат Са славом нема шале.
У категорији Појединачни радови – Радио награда је отишла у руке агенцији Communis DDB, док је у категорији Појединачни радови - Принт награда припала агенцији ФЦБ Афирма.
Агенција Saatchi & Saatchi освојила је награду у категорији Појединачни радови – БТЛ за кампању Најважнији позив у животу. Кампањи Осигурај будућност агенције Репресент Communicationс припала је награда у категорији Појединачни радови – ПР.
Најбољом Социал Медиа и Дигитал кампањом проглашен је пројекат Боље висити на Гуарани него на грани, а коју је осмислила и реализовала агенција Пионири Communications.
Кампања БИБ бенд свира за децу и агенција Right однеле су победу у категорији Појединачни радови – Интерне комуникације, док је најбољи Евент у протеклој години био Траг у боци, продаја у Коци агенције Homepage.
Пројекат Чоко млеко интерактивна бојанка агенције Дирецт Медиа проглашен је за добитника у категорији Појединачни радови – Мобиле. У категорији Појединачни радови – Цонтент маркетинг награда је отишла у руке агенцији Дегордиан.
Кампања Јелена са једним рогом агенције Популар Communications освојио је награду у две категорије - за најбољу Непрофитну интегрисану кампању и Креативна употреба медија.
Агенција Оватион BBDO освојила је награде у две категорије – Оутдоор за кампању Где су отишле малине? и Директни маркетинг за пројекат ВР честитка.
Ове године први пут је додељено и Посебно признање #KampanjaNaDar које је припало агенцији Април Студио.
Трећа по реду национална додела годишњих струковних награда изазвала је велико интересовање агенција и компанија из Србије. За награде, које се додељују у 22 категорије, конкурисало је укупно 27 агенција и преко 40 компанија.
О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучивао је стручни жири који чине признати и угледни професионалци из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона. Жири из Србије, на челу са Жарком Вељковићем, ове године радио је у саставу: Борислав Миљановић, ЦЕО, Репресент Communications; Вељко Голубовић, регионални креативни директор за Адриатиц регион, ФЦБ Афирма; Весна Ћеранић, Associate Партнер, Executive Гроуп; Владимир Ћосић, креативни директор, McCann Београд; Владимир Митровић, креативни директор, Оватион BBDO; Иван Живковић, Манагинг & Цреативе Дирецтор, Пионири Communications; Милоје Секулић, суоснивач и Е-ПР, Homepage; Небојша Кривокућа, креативни директор, Communis DDB; Невена Куртовић, Манагинг Дирецтор, Фусион Communications и Светлана Ћопић, креативни директор, Scholz & Фриендс.
Регионални жири ове године предводио је Дусхан Дракалски, извршни креативни директор агенције Демнер, Мерлицек & Bergmann из Аустрије. Поред њега, жири из региона чинили су и Аљоша Багола, креативни директор, Пристоп, Словенија; Вања Блуменшајн, креативни директор, Сеñор, Хрватска; Весна Бегановић, оснивач и ЦЕО, Виа Медиа Сарајево, Босна и Хецеговина; Давор Руње, оснивач и креативни директор, Драп, Хрватска; Домен Хусу, креативни директор, Yin Young, Словенија; Жарко Димитриоски, креативни директор, Еден на Еден, Македонија; Илинка Црвенковска, креативна директорка, Идеа Плус Скопје, Македонија; Јелена Фишкуш, суоснивач и креативна директорка, Студио Сонда, Хрватска; Мирка Модринић, креативна директорка, Имаго Ogilvy, Хрватска и Тине Лугарич, креативни директор, Luna\TBWA, Словенија.
Више информација о фестивалу можете пронаћи на сајту www.kaktus.rs.