Dodeljene nagrade KAKTUS 2017!
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona
Marketing mreža nagradila je organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na trećem po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2017.
Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 124 projekta. Kampanja NEO agencije Leo Burnett osvojila je priznanje u kategoriji Profitna integrisana kampanja, kao i Grand Prix - Integrisana kampanja godine. Istoimena agencija osvojila je nagradu i u kategoriji Pojedinačni radovi – TV za kampanju Vip Brzalice.
McCann Beograd, treći put za redom, osvojio je priznanje Agencija godine. Pored toga, ova agencija osvojila je nagrade i u kategorijama Content integrisana kampanja za projekat Pirulovci, Inovativna integrisana kampanja za projekat democrARtisation i Pojedinačni radovi – Viralni video za projekat Sa slavom nema šale.
U kategoriji Pojedinačni radovi – Radio nagrada je otišla u ruke agenciji Communis DDB, dok je u kategoriji Pojedinačni radovi - Print nagrada pripala agenciji FCB Afirma.
Agencija Saatchi & Saatchi osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – BTL za kampanju Najvažniji poziv u životu. Kampanji Osiguraj budućnost agencije Represent Communications pripala je nagrada u kategoriji Pojedinačni radovi – PR.
Najboljom Social Media i Digital kampanjom proglašen je projekat Bolje visiti na Guarani nego na grani, a koju je osmislila i realizovala agencija Pioniri Communications.
Kampanja BIB bend svira za decu i agencija Right odnele su pobedu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije, dok je najbolji Event u protekloj godini bio Trag u boci, prodaja u Koci agencije Homepage.
Projekat Čoko mleko interaktivna bojanka agencije Direct Media proglašen je za dobitnika u kategoriji Pojedinačni radovi – Mobile. U kategoriji Pojedinačni radovi – Content marketing nagrada je otišla u ruke agenciji Degordian.
Kampanja Jelena sa jednim rogom agencije Popular Communications osvojio je nagradu u dve kategorije - za najbolju Neprofitnu integrisanu kampanju i Kreativna upotreba medija.
Agencija Ovation BBDO osvojila je nagrade u dve kategorije – Outdoor za kampanju Gde su otišle maline? i Direktni marketing za projekat VR čestitka.
Ove godine prvi put je dodeljeno i Posebno priznanje #KampanjaNaDar koje je pripalo agenciji April Studio.
Treća po redu nacionalna dodela godišnjih strukovnih nagrada izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 22 kategorije, konkurisalo je ukupno 27 agencija i preko 40 kompanija.
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije, na čelu sa Žarkom Veljkovićem, ove godine radio je u sastavu: Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications; Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor za Adriatic region, FCB Afirma; Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group; Vladimir Ćosić, kreativni direktor, McCann Beograd; Vladimir Mitrović, kreativni direktor, Ovation BBDO; Ivan Živković, Managing & Creative Director, Pioniri Communications; Miloje Sekulić, suosnivač i E-PR, Homepage; Nebojša Krivokuća, kreativni direktor, Communis DDB; Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications i Svetlana Ćopić, kreativni direktor, Scholz & Friends.
Regionalni žiri ove godine predvodio je Dushan Drakalski, izvršni kreativni direktor agencije Demner, Merlicek & Bergmann iz Austrije. Pored njega, žiri iz regiona činili su i Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop, Slovenija; Vanja Blumenšajn, kreativni direktor, Señor, Hrvatska; Vesna Beganović, osnivač i CEO, Via Media Sarajevo, Bosna i Hecegovina; Davor Runje, osnivač i kreativni direktor, Drap, Hrvatska; Domen Husu, kreativni direktor, Yin + Young, Slovenija; Žarko Dimitrioski, kreativni direktor, Eden na Eden, Makedonija; Ilinka Crvenkovska, kreativna direktorka, Idea Plus Skopje, Makedonija; Jelena Fiškuš, suosnivač i kreativna direktorka, Studio Sonda, Hrvatska; Mirka Modrinić, kreativna direktorka, Imago Ogilvy, Hrvatska i Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA, Slovenija.
Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.