ЗАБРИНУТОСТ РАСТЕ! Многи са стрепњом прелазе преко Панчевачког моста - ево и зашто!
Након израде пројекта, како кажу у овом предузећу, прибављено је решење Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре у складу са којим је "Штрабаг ПЗП Београд" поставио привремену саобраћајну сигнализацију
Реконструкција Панчевачког моста свакако неће бити док се не изгради нови мост преко Аде Хује. Ако се зна да је градња најновијих београдских саобраћајница преко река трајала три до четири године, јасно је да се почетак обнове "Панчевца" уколико надлежни остану тврди при садашњем ставу, не може очекивати пре 2025-2026. године. Наравно, под условом да градња оног код Аде Хује почне убрзо.
ГОРЕ ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ! Возач на линији 47 оставио поруку - "Ово је пљунула стока, немојте да се чудите кад нема аутобуса! Тек неће бити!" (ФОТО)
СТРАВИЧАН СНИМАК НА ИНСТАГРАМУ: Два дечака чуче "прикачена" на аутобус у Вишњичкој улици (ВИДЕО)
ИЗАЗВАО ГНЕВ СРБА, ПА ПОКУШАО ДА СЕ "ОПЕРЕ" Турчин који је скинуо са слике крст Храма Светог Саве, окачио НОВУ ФОТОГРАФИЈУ
А док се то чека и док грађани који свакодневно пролазе преко "Панчевца" оправдано стрепе за безбедност, из "Путева Србије" стигла је још једна забрињавајућа вест да до даљег преко овог моста биће забрањено кретање возила чија је маса већа од 12 тона, пише Политика.
Како у "Путевима Србије" објашњавају, то је учињено на основу детаљаног специјалистичког прегледа прилазних конструкција Панчевачког моста, које је обавила лиценцирана пројектна кућа "Мостпројект", пише "Политика".
- Због оштећења која су евидентитрана прегледом, у коначнм извештају, као једна од хитних мера по којој је неопходно поступити, дато је и преусмерење теретног саобраћаја укупне масе веће од 12 тона на алтернативне путне правце. Наведна мера је неопходна како би се обезбедила стабилност и носивост конструкције. У складу са детаљним специјалистичким прегледом, у сарадњи са градом, приступило се изради пројекта привремене саобраћајне сигнализације за измену режима саобраћаја на државним путевима ради привременог регулисања кретања тешких теретних возила укупне масе веће од 12 тона - указују у "Путевима".
Након израде пројекта, како кажу у овом предузећу, прибављено је решење Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре у складу са којим је "Штрабаг ПЗП Београд" поставио привремену саобраћајну сигнализацију.
- Сигнализација је постављена 25. октобра. Од забране су изузета возила градског и међуградског превоза. Наведени режим одвијања саобраћаја биће на снази све док се не израде нове конструкције на десној обали Дунава (београдска прилазна конструкција) -истичу у "Путевима Србије".