МИ ГЛАСАМО, АЛИ ИМЕНА ПОЗНАТА: Откривено по коме ће се звати вагони за метро у Београду (ФОТО)
Заменик градоначелника наглашава да композиције имају сав комфор и да је у њима све дигитализовано
Делегација Србије, у којој се налазе министар финансија Синиша Мали, грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић, заменик градоначелника Београда Горан Весић и директор "Београдског метроа и воза" Станко Кантар присуствовала је данас у Паризу премијерној презентацији модела композиција у француском "Алстому".
ПОГЛЕДАЈТЕ КАКО ЋЕ ИЗГЛЕДАТИ БЕОГРАДСКИ МЕТРО: Грађани ће моћи да бирају између више опција! (ФОТО)
Део Новог Београда добио статус културног добра: Први експериментални блокови изграђени још 1958. године
Дизајнерски биро познате фирме, која је опремила метрое широм света, припремио је за ову прилику шест модела. Сами су предложили четири, која им се чине најбољим за наш главни град, па је српска делегација одлучила да сва четири стави на гласање пред Београђанке и Београђане.
- Два модела су традиционална и прате боје српске заставе, а два решења су прављена по мотивима београдских река и због тога се зову "Сава" и "Дунав" - открио нам је Горан Весић.
Заменик градоначелника наглашава да композиције имају сав комфор и да је у њима све дигитализовано.
- Биће модерније и од тренутно најмодернијег париског метроа на аутоматизованој линији број 14 - истиче Весић.
Изузетно задовољан представљеним моделима је и министар финансија Синиша Мали.
- То је нешто најбоље што "Алстом" има да понуди, а они су једна од највећих и најбољинх компанија на свету у том домену. Све је потпуно компјутеризовано, и повезано, и са станицама, и са осталим видовима саобраћаја на другим линијама. Потпуна интегрисаност целог система обезбеђује и највећу ефикасност саобраћаја. А то је управо оно што Београду треба: када направимо метро, да га у потпуности интегришемо с БГ-возом, постојећим трамвајским и аутобуским линијама, како би грађани што брже, уз што мање трошења времена, имали што бољи превоз - истакао је Мали.