Преко Моста на Ади ускоро и ТРАМВАЈЕМ: Од Бановог брда до Новог Београда за максимум 15 мкинута
Градски менџер најавио да је коначно дошло до тога да се крене са реализацијом пројекта
Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Града Београда објавила је позив за прикупљање понуда за постављање трамвајских шина преко Моста на Ади.
Прочитајте и:
Позив ће, како је рекао градски менаџер Горан Весић, бити отворен до 20. јануара наредне године.
- У питању је велики пројекат чија је вредност око две милијарде динара и којим ће се изградити 2,7 километара шина са обе стране моста. То је онај простор који сада изгледа празан а који је од када је мост изграђен, предвиђен за постављање трамвајских шина - навео је Весић и додао да је сада "коначно" дошло до тога да се крене са реализацијом.
Оно што је за Београђане битно из тог пројекта, истиче градски менаџер, јесте то што ће се повезати Баново брдо и Нови Београд, а пут трамвајем између та два дела града, скратити на 10 до 15 минута.
Осим самог постављања шина, каже, предвиђена је и израда комплетних прилаза шина, и то из Радничке улице, како би се спојиле са постојећим шинама на Бановом Брду и с друге стране, на Новом Београду, према шинама које сада пролазе поред моста Улицом Јурија Гагарина, односно Ђорђа Станојевића.
На новој трамвајској траси, навео је, предвиђена су два стајалишта "Блок 42" на новобеоградској страни и "Петља Радничка" одмах након главног распона Моста на Ади, на десној обали Саве.
Оба стајалишта су, казао је Весић, изграђена и њихова дужина је 75 метара.
Градски менаџер објашњава да се Град одлучио за ширење трамвајске мреже јер она дуго није била проширивана, али још важније, јер су трамваји еколошки прихватљивији.
- То све говори у прилог томе да се као Град све више окрећемо еколошким видовима превоза. Прошле године смо купили четири електрична аутобуса и показали да лако дајемо примат оним возилима која не користе гориво - рекао је Весић.