ТРЕЋА ЛИНИЈА МЕТРОА ПОВЕЗАЋЕ БЕОГРАД И БАЊИЦУ? Откривено како ће изгледати и где ће се налазити станице
Поновљено је да ће у мају бити расписан конкурс за идејно архитектонско решење првих 17 станица београдског метроа
На седници радне групе за изградњу београдског метроа разматрана су решења и концептуални дизајн треће линије метроа, која би требало да повеже Нови Београд и Бањицу.
Линија ће, према најавама заменика градоначелника Горана Весића имати 21 станицу, а предвиђено време вожње од прве до последње станице треће линије биће 34 минута.
НЕ ДАЈТЕ ДА ВАС ЛЕПО ВРЕМЕ ЗАВАРА: Ваздух у Београду и даље веома загађен, ове локације су најкритичније
СТИГЛЕ ДВЕ ПОНУДЕ НА ТЕНДЕРУ ЗА НАПЛАТУ КАРАТА: Обема за најмање 0,65 одсто нижи проценат од оног који је Ђилас дао "Бус плусу"
НЕМА ОПУШТАЊА ПОСЛЕ ПРВЕ ДОЗЕ: У Београду до сада дато 400.000 доза вакцина против короне
- Трећа линија београдског метроа треба да повеже Нови Београд и Бањицу. Линија ће имати 21 станицу: Сурчинска улица, Блок 61, Гандијева, ИМТ, Блок 42, Арена, Ушће, Пристаниште, Трг републике, Народна скупштина, Мањеж, Вишеградска, Прокоп, Аутокоманда, Витановачка, ТЦ Стадион, насеља Браћа Јерковић и Степа Степановић, Трошарина, Бањица и тролејбуска окретница на Пауновом брегу - навео је Весић.
Весић је подсетио да се знају трасе прве две линије метроа, а да се упоредо ради на решењима и концептуалном дизајну треће линије.
- Трећа линија ће имати укрштање са првом линијом на Тргу републике, а са другом линијом код парка Мањеж - рекао је Весић.
Он је додао да је разматрана могућност повезивања друге и треће линије метроа у Земуну.
- Та деоница би укључила само неколико километара и тај предлог је дат на разматрање пројектанту у овом послу, компанији Егис. Према том предлогу, трећа линија би у ствари почињала тамо где се завршава друга линија. Такву ситуацију имамо у Миријеву, где се завршавају прва и друга линија. Такво би решење додатно олакшало функционисање становништва - навео је Весић.
Весић је поновио да ће у мају бити расписан конкурс за идејно архитектонско решење првих 17 станица београдског метроа.
- Позваћемо наше архитекте с циљем да свака станица буде другачије дизајнирана, да осликава тај део града или неки детаљ из историје Србије и Београда - рекао је Весић.
Састанку су присуствовали главни градски урбаниста Марко Стојчић, помоћник градоначелника Андреја Младеновић, градски секретар за јавни превоз Јовица Васиљевић и директор ЈКП Београдски метро и воз Станко Кантар.