Весић на конференцији о развоју некретнина и инфраструктуре: Развој града смо окренули према РЕКАМА (ФОТО)
Градски менаџер Горан Весић говорио на трећој српској конференцији о развоју некретнина и инфраструктуре
Градски менаџер Горан Весић изјавио је данас да је у протекле четири године значајно повећан интензитет радова у српској престоници, а у прилог томе говори чињеница да су само прошле године издате грађевинске дозволе за више од million квадрата.
Весић је, на трећој српској конференцији о развоју некретнина и инфраструктуре, рекао и да је промењен правац у ком се развија град и да је он сада усмерен према рекама.
Прочитајте и:
- Носилац листе Јован Ранђеловић: НАЈСМЕШНИЈИ су Шапић и Ђилас, СРАМОТА је да се појављују после свега
- НАЈБОЉИ ЉУДИ БЕОГРАДА УВЕК ТУ ЗА ВАС: Нови спот листе "Александар Вучић - Зато што волимо Београд" никог не оставља равнодушним (ВИДЕО)
- Листи "Александар Вучић – Зато што волимо Београд" ПОДРШКА НЕЗАДРЖИВО РАСТЕ: Грађани показују ПОЛИТИЧКУ ЗРЕЛОСТ
- Заиста сви наши велики пројекти се налазе на рекама. Ту не мислим само на Београд на води, већ и на Блок 18, и пројекат Беко који креће да се ради. Према Ади Хуји ће се радити још један мост. Сви наши велики пројекти силазе на реке - изјавио је Весић.
У наредним годинама ће, како је рекао, посебно бити стимулисана градња на рекама, за шта, према његовим речима, има неколико разлога.
- Прво ти пројекти су атрактивнији и лакше налазимо инвеститоре, а као друго имамо 200 км обала река које су потпуно неискоришћене и град треба да користи ту своју велику предност. То је богатство које треба да користимо - поручио је Весић.
То нам, како додаје, омогућава још једну ствар, а то су мања улагања у инфраструктуру, јер ту немамо нову инфраструктуру коју морамо да градимо.
- Последица тога што су наши велики пројекти на рекама је да нам преостаје више новца за постојећу инфраструктуру, као што су канализација, спољни магистрални прстен, односно обилазница око Београда и још много других ствари које су последица оваквог инвестирања - изјавио је Весић.
Град Београд, како додаје, наравно има и проблема, од којих је свакако један од већих бесправна града.
- Тај проблем ћемо међутим решити брзо и ефикасно, онако како су решиле друге земље које су биле у транзицији, јер је то нешто што је недопустиво и што угрожава инвеститоре - поручио је Весић.
Прва међу Заветницима о подстицању наталитета: Предложени слогани НЕ ВРЕЂАЈУ ниједну жену
Други велики проблем града је недостатак капацитета у самој градској управи, јер - не можемо да достигнемо темпо издавања грађевинских дозвола због мањка људи - навео је Весић.
Најавио је и да ће се после градских избора радити на повећању броја људи у сектору легализације како би се брже издавале дозволе.
- Управа мора да испрати оно што су захтеви тржишта, а то у овом тренутку успевамо са заиста тешком муком - изјавио је он.
Заједно са комерцијалним пројектима, потребно је, како је указао, радити и на инфраструктурним пројектима, јер они такође повећавају атрактивност тржишта, због чега ће у наредном периоду одређеним инфраструктурним пројектима бити дат приоритет.
Један од тих пројеката је обилазница око Београда, коју би главни град требало да добије у наредних неколико година.
Железнички саобраћај је, како је истакао, потпуно измештен из града, а до краја године ће бити укинута последња таква пруга, што је, како је оценио Весић, важно за повећање атрактивности земљишта поред реке.
Ђилас због СУМЊИВЕ трансакције на СКЕНЕРУ холандских власти!
На месту Старог савског моста ће бити изграђен нови мост, који ће имати четири саобраћајне траке и две трамвајске, као и стазе за пешаке и бициклисте, а планира се и тунел испод Топчидера.
- Ипак, најважнији пројекат Града у наредне четири године је изградња метроа, чија ће прва фаза коштати између 1,8 и 2,2 милијарде евра и који ће се радити у сарадњи са Владом Републике Србије - изјавио је Весић.
То је пројекат који ће подићи нашу индустрију, и чија ће изградња почети 2020. године, додао је он.