Врабац сервис стартује 31. августа и биће бесплатан
Електрични превоз у центру Београда "Врабац сервис" почеће са радом 31. августа и биће бесплатан, најавио је данас заменик градоначелника Горан Весић.
Линија у дужини од 2, 5 километара имаће осам стајалишних места, а интервал између возила ће бити десет минута.
Весић објашњава да ће електрична возила полазити од Руског цара, дуж пешачке зоне, поред Танјуга, Косанчићевг венца и назад до гараже на Обилићевом венцу где ће се возила пунити.
НИЈЕ КАСНО ЗА ЛЕТОВАЊЕ! СЕПТЕМБАР ИДЕАЛАН ЗА КУПАЊЕ У ГРЧКОЈ!
ИЗМЕШТАЊЕ ПОБЕДНИКА ЈЕ ПРИВРЕМЕНО: Сутра почињу радови на његовој реконструкцији, а ево КОЛИКО ЋЕ КОШТАТИ
Сјајне вести за све грађане: До Младеновца и Сопота од септембра БГ ВОЗОМ очас посла! (МАПА)
- То показује нашу одгворност према заштити животне средине и смисао изградње пешачке зоне - рекао је Весић у Скупштини града где је присуствовао потписивању уговора о донацији четири таква возила
Набавка возила је резултат заједничког пројекта Удружења "Моја Србија, мој избор" и компаније НИС.
Весић је НИС-у и удружењу захвалио на донацији, наводећи да град има изузетну сарадњу са том компанијом која сваке године помаже различите пројекте у Београду.
- Они су пример како је једна компанија има осећај за локалну самоуправу и друштвену заједницу - рекао је Весић.
Заменик генералног директора НИС-а Вадим Смирнов каже да је НИС као друштвено одговорна компанија одавно препознала да њен развој није могућ без развоја заједнице и града у којем послује.
- Радујемо се кад видимо промене које се очигледно дешавају у овом граду. Могу да кажем да је град добар пример у ком правцу треба ићи када је реч о побољшању живота - рекао је он.
Подсетио је да у Београду у НИС-у ради 2.000 радника у више од 40 објеката.
- Планирамо буџет за следећу годину и том буџету предвиђена је многобројне акције у циљу побољшања живота у нашем омиљеном Београду - рекао је Смирнов.
Милан Ристић из Удружења Моја Србија - мој избор каже да сличан сервис посотји и у другим градовима, Бечу, Прагу, Будимпешти...
- Када смо писали пројекат замислили смо га као почетак једног система који ће да се шири и мислим да је граду Београду потребно још више возила и ставрање нових линија. Прве линије предвиђене да функционишу у централној градској зони, мејдутим, потребно је да због туриста таква возила буду и на пристаништву, да постоје туре до Кнез Михаилове улице, Скадарлије... - рекао је Ристић.
ТЕК СЕ ОЧЕКУЈУ ЈОШ ЗНАЧАЈНИЈЕ ИНВЕСТИЦИЈЕ: Ускоро решење за школу у Батајници
Ђорђевић и Радојчић посетили ОСТАВЉЕНУ БЕБУ: Откривено шта ће бити са њом и у каквом је сада стању
ДА ЛИ ЋЕ СЕ ЕЛЕКТРИЧНИ ТРОТИНЕТИ СКЛОНИТИ СА БЕОГРАДСКИХ ТРОТОАРА? Ово су ТРИ опције за решавање овог проблема
Према речима директора ГСП-а Радише Момчиловића, успостављање превоза у пешачкој зони има изузетан значај за грађане који живе у центру, али и за туристе.
- Линија ће функционисати као кружна, дужине је 2,5 километра. Имамо осам стајалишних места, а интервал између возила је десет минута - рекао је Момчиловић.