ОПРЕЗ! ПРЕКО ЛАЖНЕ СТРАНИЦЕ "ПОШТЕ СРБИЈЕ" УКРАЛИ ЧОВЕКУ 3.000 ЕВРА: Овако је успео да их врати
Београђанину кога су интернет преваранти насамарили и "олакшали" му рачун за око 340.000 динара, новац је враћен.
Како су обавестили из Народне банке Србије, у случају Београђанина кога су преварили преко лажне странице "Пошта Србије", клијент банке је обештећен.
Свих око 3.000 евра му је враћено на рачун.
ПРОМОЦИЈА ПРИНЦИПА, ИДЕАЛА И ЗНАЧАЈА: Пошта Србије издаје марке у част Покрета несврстаних
Најлепши поклон у престоници је ЈП "Пошта Србије": Шаљу се писма Божић Бати, а спремили су и вредне поклоне (ВИДЕО)
"ПОШТА СРБИЈЕ": Опструиран састанак представника пословодства са Синдикатом Слога
- Рекламациони поступак успешно је окончан 5. јануара 2023. године и кориснику су враћена средства. Укупан износ средстава враћених на рачун корисника, дана 9. јануара 2023. године, одговара износу средстава за које је рачун корисника задужен злоупотребом платне картице - 343.194,89 динара - рекли су из НБС.
У НБС додају да је, у међувремену, још један корисник поднео притужбу указујући на идентичну ситуацију, те да је и у случају тог корисника рекламациони поступак решен у његову корист, као и да је извршен повраћај средстава на његов девизни платни рачун у укупном износу злоупотребе (513 евра).
Како су га преварили?
Очекујући пошиљку из Америке, средином новембра, оштећеног није изненадио СМС да преко линка који му шаљу плати царину, од 4,48 евра да би преузео пакет.
Није приметио да је управо интернет страница на коју је доведен била лажна.
- Чим сам укуцао податке са картице и ЦВЦ, стигла ми је порука од банке са јединственим кодом којом се ауторизује трансакција. Неколико сати касније, међутим, стигло ми је на мобилни 15 нотификација да ми је са рачуна подигнуто укупно око 340.000 динара. Како су ми из банке одговорили, испоставило се да сам уносом података са платне картице, као и једнократне лозинке коју су ми послали на мобилни заправо био жртва фишинга. То је облик преваре неовлашћеног преузимања података са платне картице, који су у овом случају употребљени да 'отворе' апликацију новчаника на мом мобилном. Послао сам притужбу и банци и Народној банци Србије. Чекам одговор, али су му из банке сугерисали да не очекујем одштету - рекао је мушкарац.
На срећу по њега, случај се добро завршио након што је покренут рекламациони поступак фирме која издаје картице.
Иначе, превара са лажном адресом Поште још је актуелна.