Ер Србија одговара на злонамерне оптужбе: Права истина зашто посланици хрватског Сабора нису укрцани на лет
Јуче су хрватски, али и неки домаћи медији писали о наводном скандалу који се десио.
Према њиховим наводима представници хрватског Сабора нису примљени на лет Ер Србија.
Компанија Ер Србија се огласила тим поводом и демантовала тврдње.
Ер Србија демантује тврдње о неуласку представника хрватског Сабора на лет за Загреб
Компанија Ер Србија жели да демантује нетачне информације које су се појавиле на неколико хрватских и домаћих портала у вези са неуласком троје представника хрватског Сабора на јучерашњи лет за Загреб.
Путници нису стигли до излаза за укрцавање на време
Увидом у систем и детаљном анализом података, утврђено је да поменути путници нису успели да стигну до излаза за укрцавање на лет до тренутка када је то било предвиђено. Према важећим авио-процедурама, путници који закасне на укрцавање не могу бити примљени на лет, што се примењује и у овом конкретном случају.
Компанија је обезбедила алтернативни лет и смештај за путнике
Како би се избегле непријатности и додатне компликације, Ер Србија је обезбедила алтернативни лет за путнике, као и хотелски смештај. Компанија се обавезала да ће у будућности учинити све да пружити највиши ниво услуге свим путницима, без обзира на околности.
Стандардне процедуре у авијацији у сличним ситуацијама
У светској авијацији постоје јасне и сличне процедуре када су путници у питању, а које се примењују у свим авио-компанијама. Према међународним правилима, ако путници закасне за предвиђени временски оквир за укрцавање, авио-компанија није дужна да им обезбеди улазак у авион. Ово је стандардна пракса која се примењује широм света, од САД-а и Европе до Блиског истока и Азије.
У великим авио-компанијама као што су Америцан Аирлинес, Lufthansa или Аир Франце, путници који закасне за укрцавање не могу бити примљени на лет, а компаније им нуде алтернативне летове или рефундацију.
Већина авио-компанија такође пружа компензацију у виду смештаја и хране ако се настале непријатности могу сматрати грешком компаније или ако су путници морали да чекају на следећи лет због унутрашњих проблема.
Да ли је поступак Ер Србије у складу са стандардима?
Поступак Ер Србија у овом случају је у потпуности у складу са међународним стандардима. Кашњење путника није одговорност авио-компаније, те је потпуно уобичајено да они не могу да буду примљени на лет након истека времена за укрцавање.
Компанија је поступила исправно и у складу са свим процедурама, као и са праксама највећих авио-компанија у свету, нудећи алтернативни лет и смештај, што је у овом случају изнад основног стандарда који авио-компаније пружају путницима.
Закључак: Ер Србија наставља са посвећеним радом на обезбеђивању удобности за путнике
У складу са свим стандардима индустрије, Ер Србија наставља са радом на обезбеђивању најбољих могућих услова за све своје путнике, те наставља пружати услуге високе квалитета, истовремено поштујући све међународне безбедносне смернице и процедуре.