РОДИТЕЉИ ПОД ПРИТИСКОМ, А ЂАЦИ ДЕПРЕСИВНИ: Како је онлајн настава утицала на децу?
Истраживање је показало да је велики број ученика, наставника и родитеља услед комбиноване наставе био додатно оптерећен у прошлој школској години
Форум београдских гимназија урадио је Анализу задовољства квалитета и проблема онлајн наставе са 1.346 испитаника. У анкети је учествовао 201 ученик а било је испитано и 576 наставника и 569 родитеља. Након анаизе представници Форума обратили надлежним институцијама с предлозима за побољшање наставе током пандемије.
РАЗВОД БРАКА У НАЈАВИ - ШТА ТО РАДИШ ЦРНИ ИВАНЕ? Ништа жено пробамо за филм, и тебе ћу овако, само сутра! (ВИДЕО)
КОРОНА ЖЕСТОКО ПРИТИСНУЛА СРПСКИ ГРАД: Црвени аларм је упаљен, хоће ли деца отићи у школске клупе?
НАЈНОВИЈИ ПОДАЦИ! Још 2.981 новозаражених, преминуло 14 пацијената: Број заражених до сада ДОБАР с обзиром на то да се не носе маске?
Истраживање је показало да је велики број ученика, наставника и родитеља услед комбиноване наставе био додатно оптерећен у прошлој школској години.
Чак 69 одсто ученика рекло је да се осећало фрустрирано, 70 одсто њих је било збуњено, а 46 одсто благо или потпуно депресивно.
Родитељи су, такође, били под притиском. Према резултатима анкете, 41 одсто мама и тата је рекло да су били знатно више ангажовани током комбиноване наставе помажући деци да савладају градиво.
- Веома су важни подаци који показују да је чак 87 одсто наставника рекло да су спуштали критеријуме приликом оцењивања ђака - рекао је председник Форума београдских гимназија Александар Марков, и нагласио да су подаци који показују да је 41 одсто наставника успело да реализује мање од 80 одсто градива поражавајући.
Чак 76 одсто наставника истакло је да ученици нису довољно озбиљно схватили своје обавезе током комбинованог модела, али су истакли да би наставу унапредила измена која би се тицала времена потребног за решавање тестова дужини, то јест да се оно прилагоди трајању часова. Навели су у да би им значило одржавање допунске наставе и консултација.
Форум је кабинету премијерке Ане Брнабић предао предлоге, међу којима су најважнији увођење преноса часова уживо који би омогућили свим ученицима да у реалном времену слушају наставу.
- Овај модел се показао као веома успешан у три београдске гимназије које су га примењивале, а то су Осма, Десета и Математичка гимназија - нагласио је Марков.