Овај Србин је научник ТЕСЛИНОГ ранга, а СВИ СМО ГА ЗАБОРАВИЛИ: Цела Србија мора да ЗНА ЊЕГОВО ИМЕ (ФОТО)
Огњеслав Костовић Степановић рођен је 30. децембра 1916. године и био је српски и руски проналазач и научник, као и капетан руске војске.
Огњеслав, који је по националности био Србин, најпре је живео у Мађарској, а касније се сели у Русију. Деда Јован и отац Стеван су били трговци житом из Новог Бечеја.
Рођен је у Аустрији, али је живео и школу похађао у Пешти. По завршетку школовања је управљао паробродом за вучу шлепова на Дунаву.
СЕНЗАЦИОНАЛНА ПОНУДА У TRAVELLAND-U: ЛУКСУЗНИ ПОРТО CARRAS УЗ ПОПУСТЕ ДО 52%
ОВАКО је настала песма "ВИДОВДАН": Имао је УЖАСНУ ГРОЗНИЦУ, а онда му се указао ПАТРИЈАРХ ПАВЛЕ
Са чим ћемо пред Милоша? Знате ли зашто се баш ОВО ПИТАЊЕ поставља на Видовдан?
Тамо му се родила генијална идеја о чамцу-риби, подморници која носи 8 људи и испод воде може да издржи 20 часова. Са овим пројектом се обраћао руском царевићу Александру Александровичу, али без већег успеха.
Две деценије пре Цепелина који је радио према нацртима Давида Шварца, Огњеслав је конструисао ваздушни брод одн. тзв. дирижабл Русија и израдио за њега бензински мотор на водено хлађење и електрично паљење. Дирижабл је 1888. године био практично готов, али му је за завршну монтажу понестало новчаних средстава. Летелица је остала да лежи у складиштима све док је није након невремена знатно оштетио пожар.
Задња нада Костовића да ће његов ваздушни брод бити тестиран у ваздуху пропала је након што је Министарство војске Русије одбило његов захтев да откупе летелицу. У Адмиралском бродоградилишту у Петрограду је правио дирижабл дужине 60 и пречника 12 метара са чврстом конструкцијом, дефинитивно различито од свих познатих летећих балона. Замисли Костовића оствариће касније немачки гроф Фердинанд Цепелин. На више места, углавном у руским изворима, наводи се да је Костовић проналазач првог ваздушног брода.
1879. године тражећи за изградњу дирижабла нов материјал измислио је „арборит” по многима први вештачки, синтетички материјал, неку врсту шпер-плоче. У својој фабрици шпер-плоча у Петрограду, Костовић је израђивао кофере, чамце, понтонске мостове и друге предмете за практичну употребу као и делове за своје изуме.
ДЕВОЈКЕ, ОВО МОРАТЕ ДА УРАДИТЕ НА ВИДОВДАН! Ставите ову травку под јастук и десиће вам се оно о чему дуго МАШТАТЕ!
Змије поново нападају: Мистериозни случај у Прокупљу, мушкарац и жена имају уједе на истом месту!
У селу Сакуле познатом по родама ЧАК ТРИДЕСЕТ ОСАМ ГНЕЗДА СА ПТИЋИМА!
Године 1911. први на свету створио је летећи чамац, хидроавион. Пројектовао је подморницу за осам људи са погоном на мотор од 100 КС са унутрашњим сагоревањем на течно гориво (по некима, први на свету, пре немачког инжењера Отоа). Пријаву за патент мотора поднета је тек 1888. године, а решена четири године касније. Његов мотор је осмоцилиндрични са 80 коњских снага, док је Дајмлер направио са свега једном и по. Костовић се дуго времена одрицао свог права на мотор, јер је настојао да сачува тајну за Русију због чега није пристајао да изнесе детаље свог проналаска.
Међу многобројним проналасцима усавршио је и аеронаутичку телеграф-емисиону станицу. Занимљива је и његова идеја о ваздушном торпеду и уређај за извлачење потонулих бродова. Костовић је остварио право на око стотину изума али су многи остали на папиру, што га је погађало, али је упркос томе одбијао многе примамљиве понуде са Запада. Његови значајнији радови били су везани за војне потребе и као такви остајали у тајности. Зато је сасвим мало његових радова објављено у "Совјетској енциклопедији".
Славио је сваке године крсну славу - Светог Николу. Поред многих пријатеља био му је редован гост на Слави и научник Мендељејев.
Једна његова кћер се удала за српског официра, а кад је избио Први светски рат постала је, заједно са Надеждом Петровић добровољна болничарка. Две кћери Костовића су живеле у Београду.
ПОГЛЕДАЈТЕ документа ЦИА: Зашто је Тито пребацио чак 70 УСПЕШНИХ ФАБРИКА из Србије у Хрватску и Словенију! (ФОТО)
ПРЕМИНУО ПОЗНАТИ ЈУГОСЛОВЕНСКИ ГЛУМАЦ! Сви га памтимо по једној улози којом је задивио читаву Америку!
ОД ВАЂЕЊА ЕКСЕРА ИЗ ГРУДНОГ КОША ДО ТУМОРА ОД 50 КГ Листа невероватних подвига НАШИХ ЛЕКАРА због којих им се СРБИЈА ДИВИ!
Рођени брат Огњеслава, Ладислав Костовић, је био последњи конзул Аустроугарске у Холандији, а умро и сахрањен је у Новом Бечеју крајем Другог светског рата.
Кад је децембра 1916. у Петрограду умро Огњеслав Костовић новине су објавиле да је "нестао блистав проналазач и научник, човек који је из много разлога заслужио да будуће генерације памте његову необичну судбину и научни подвиг"