ШТА АКО ПРОПУСТИТЕ ТЕРМИН ЗА ВАКЦИНАЦИЈУ? Погледајте који су кораци како би се направио нови распоред
Софтвер је на време пирпремљен и омогућава да се допуни и да се у избор уврсти још нека вакцина.
Директор еУправе Михајло Јовановић објаснио је да грађани који су пропустили термин треба да се пријаве путем портала како би био направљен нови распоред вакцинације.
ДОКТОРКА УПОЗОРАВА: Ово МОРАТЕ да знате ако узимате витамин Д3!
ИСТРАЖИВАЊЕ ДОКАЗАЛО - ВАКЦИНИСАНА ОСОБА ТЕЖЕ ПРЕНОСИ ВИРУС! Ипак и даље постоји један озбиљан ризик!
"ХВАЛА ГРАЂАНИМА СРБИЈЕ НА МОЈИМ БУДУЋИМ АНТИТЕЛИМА" Познати хрватски новинар одушевљен вакцинацијом у нашој земљи
- Систем еУправе омогућава грађанима да пониште и поново попуне пријаву за вакцинацију. Свако добија мејл са потврдом да је исказао интересовање и у мејлу добија линк путем којег може да промени свој избор - вакцину, локацију...- навео је Јовановић гостујући на ТВ Вести.
Како је додао, софтвер је на време пирпремљен и омогућава да се допуни и да се у избор уврсти још нека вакцина.
- Пратимо сваку вакцину од уласка у централне магацине у којима постоји посебан режим чувања - неке се чувају на минус 70, неке на минус 20 степени, а неке стоје и у класичним фрижидерима, па све до локалног магацина. Тачно знамо у ком граду и којој општини имамо колико интересовање. Потребно нам је 24 сата од када вакцине уђу у Србију до тренутка када се дају - навео је Јовановић.
Према његовим речима, направљена је нова услуга на порталу еУправе путем које грађани могу да пријаве да су пропустили термин.
- Важно је да нам сигнализирају да би направили нови распоред и да знамо када су спремни да дођу на вакцинацију. Друго што је битно је потврда - она се издаје на месту вакцинације, а може се затражити и путем портала и она им стиже на мејл истог секунда - рекао је Јовановић.