"АГЕНЦИЈА WAYOUT НИЈЕ ЧЛАН АСОЦИЈАЦИЈЕ YUTA" Детаљи драме у Тунису, српски туристи направили хаос у хотелу (ВИДЕО)
На друштвеним мрежама се појавио снимак српских туриста који вичу на особље хотела у Тунису.
Директор Националне асоцијације туристичких агенција (YUTA) Александар Сеничић коментарисао је ситуацију у Тунису, где су српски туристи се непримерено понели према особљу хотела, јер су наводно собе које су резервисали биле лоше, зидови оштећени влагом, а климе нису биле у функцији и поред чињенице да је температура у Тунису близу 50 степени.
СРПСКИ ТУРИСТИ НАПРАВИЛИ ХАОС У ТУНИСУ! Псују, ломе, насрћу на особље хотела, а ОВО је разлог (ВИДЕО)
СРПСКИ ХЕРОЈИ! Ватрогасно-спасилачки тим стигао у Грчку
ВЕЛИКО НЕВРЕМЕ ВЕЋ УДАРИЛО НА СРБИЈУ: Овај град је МЕТА снажне грмљавинске олује, познато и ко је следећи!
Сеничић је прве свега истакао да агенција Wayout, preko које су ови туристи резервисали свој смештај, није чланица Националне асоцијације туристичких агенција, али је осудио понашање српских држављана који су направили хаос у Тунису.
Верује да је реч о лоше опремљеним собама, те да су путници очекивали другачију услугу.
- Када се такав проблем догоди, путници треба да се обрате представнику агенције, а уколико из неког разлога до њега не могу да дођу, онда се обраћају амбасади која има контакт са туристичким агенцијама. Сви ти телефони су доступни на интернету.
Он је додао да разуме љутњу, али да се ствари не могу решавати на такав начин, те се заиста не може ничим оправдати напад на раднике који свакако у овој ситуацији нису ништа криви. Навео је да су закони у Тунису прилично рестриктивни и да је могло да се догоди да радници хотела позову полицију и да туристи буду ухапшени.
- Пре свега захтев морају да приложе на лицу места. Уколико су незадовољни собом онда траже премештај у другу собу, замену климе уколико је само клима проблем, у крајњем и замену хотела ако је то могуће.
Сеничић је нагласио важност предавања захтева на лицу места, јер након повратка путника јако је тешко одредити ваљаност жалби. Истакао је да се неретко дешава да се путници не жале док су на свом одабраном путовању преко агенције, а онда након повратка у Србију дају жалбе на смештај.
У таквом случају је немогуће учинити било шта, јер је аранжман искоришћен, а и не може се утврдити истинитост тврдњи туристе.
Агенција Wayout је већ имала сличне скандале, у којима није био случај да путници реагују овако бурно као у најскоријој ситуацији, али то не мења чињеницу да се неретко дешавало да путници не добију обећани аранжман, да су хотели пребукирани приликом њиховог доласка, да је особље агенције нељубазно приликом заказивања аранжмана и слично.
Директор Националне асоцијације туристичких агенција није желео да претерано коментарише саму агенцију, мада је казао да је то велика агенција, са великим бројем путника, па је негде и логично да ће бити и већи број негодовања поводом пружене услуге.
- Моје лично мишљење је да они имају превелики избор хотела, самим тим ви не можете да имате квалитет који треба да имате. Сматрам да се то тако не ради и да не би требало то тако да се ради. Ипак, свако ко има своју приватну фирму онда и решава те проблеме на начин на који мисли да треба. Њима се јесте дешавало да имају проблема и у Тунису и у Египту.
Сеничић је додао да овај скандал не може довести до одузимања лиценце агенцији, а и да путницима ово понашање не иде на руку. Одузимање лиценце би се могло размотрити у случају да туристичка инспекција утврди неку неправилност у пословању, казни агенцију, а потом агенција не испуни захтев инспекције.