УСПЕШНО ЗАВРШЕНА ЧЕТВРТА СЕЗОНА ПРОЈЕКТА "ЗАСАДИ ДРВО"
Најважнији резултати: 600.000 посађених садница, перманентна кампања за подизање свести о важности животне средине и бројне едукативне активности
Завршена је четврта сезона највећег покрета масовне садње у Србији „Засади дрво“ захваљујући којем је до сада посађено нешто више од 600.000 садница на 350 локација широм Србије. Поред садње, изузетно значајан резултат овог пројекта је подизање свести о важности животне средине, као и реализација бројних едукативних активности. До сада је озелењено 17 градова, очишћена је дугогодишња дивља депонија и претворена у зелену оазу, обезбеђено је 10.000 садница за све основне школе у Србији, одржане су 33 едукативне радионице за децу, осликани су мурали у Београду и Чачку и организоване конференције на тему шумарства на којима су окупљени експерти и доносиоци одлука из државног, невладиног и приватног сектора.
„Засади дрво“ је јединствен подухват за здравију животну средину који су покренуле компаније Адриа Медиа Гроуп и дм дрогерие маркт уз подршку институционалних партнера, а реализован је уз велику помоћ грађана. Његов значај из сезоне у сезону све је већи, а за следећу сезону најављени су нови амбициозни планови.
Ана Алексић, чланица управе компаније Адриа Медиа Гроуп, изразила је задовољство због остварених резултата и најавила нове циљеве пројекта: „Пре 4 године када смо покренули „Засади дрво“ нисмо ни сањали да ће овај пројекат да прерасте у покрет најмасовније садње у Србији. До сада смо посадили 600.000 садница, а поред тога смо захваљујући снази медија наше компаније Адриа Медиа Гроуп и разноврсним едукативним активностима у оквиру пројекта, успели смо да подигнемо свест јавности о значају животне средине и инспирисали друге да покрену бројне сличне акције. Посебно смо поносни што смо пробудили заједништво у људима и уз подршку наших запослених, институционалних партнера, бројних волонтера и јавних личности, омогућили да се укључи свако ко жели да допринесе да наша земља буде зеленија и здравија за живот. С истим ентузијазмом и новим циљевима настављамо даље, јер је то наш начин да покажемо одговорност према заједници у којој живимо и радимо“, поручила је Ана Алексић.
Светлана Јовановић Митић, ресорна менаџерка маркетинга и комуникација дм Србија и Северна Македонија, с поносом је говорила о резултатима четврте сезоне „Засади дрво“: „Више од 1.000 волонтера заједно са нашим колегиницама и колегама и партнерима стоји иза 600.000 засађених стабала највеће акције пошумљавања у Србији. Поред садње, озеленели смо и 17 градова широм Србије, а ову фазу обележиле су и бројне активности, пре свега за најмлађе. Едукације су у овој сезони спроведене у 5 вртића, а деца су имала прилику да саде лаванду, смиље и рузмарин, правили су хотеле за инсекте и слушали едукацију о пчелама. Такође, све основне школе у Србији добиле су по две саднице бора које су посадиле у двориштима, а спроведено је и озелењавање дворишта Медицинске школе у Земуну. На путу ка зеленијој планети, на овај начин своје вредности о друштвеној одговорности и очувању животне средине преносимо и најмлађим члановима заједнице“, истакла је Светлана Јовановић Митић.