USPEŠNO ZAVRŠENA ČETVRTA SEZONA PROJEKTA "ZASADI DRVO"
Najvažniji rezultati: 600.000 posađenih sadnica, permanentna kampanja za podizanje svesti o važnosti životne sredine i brojne edukativne aktivnosti
Završena je četvrta sezona najvećeg pokreta masovne sadnje u Srbiji „Zasadi drvo“ zahvaljujući kojem je do sada posađeno nešto više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije. Pored sadnje, izuzetno značajan rezultat ovog projekta je podizanje svesti o važnosti životne sredine, kao i realizacija brojnih edukativnih aktivnosti. Do sada je ozelenjeno 17 gradova, očišćena je dugogodišnja divlja deponija i pretvorena u zelenu oazu, obezbeđeno je 10.000 sadnica za sve osnovne škole u Srbiji, održane su 33 edukativne radionice za decu, oslikani su murali u Beogradu i Čačku i organizovane konferencije na temu šumarstva na kojima su okupljeni eksperti i donosioci odluka iz državnog, nevladinog i privatnog sektora.
„Zasadi drvo“ je jedinstven poduhvat za zdraviju životnu sredinu koji su pokrenule kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt uz podršku institucionalnih partnera, a realizovan je uz veliku pomoć građana. Njegov značaj iz sezone u sezonu sve je veći, a za sledeću sezonu najavljeni su novi ambiciozni planovi.
Ana Aleksić, članica uprave kompanije Adria Media Group, izrazila je zadovoljstvo zbog ostvarenih rezultata i najavila nove ciljeve projekta: „Pre 4 godine kada smo pokrenuli „Zasadi drvo“ nismo ni sanjali da će ovaj projekat da preraste u pokret najmasovnije sadnje u Srbiji. Do sada smo posadili 600.000 sadnica, a pored toga smo zahvaljujući snazi medija naše kompanije Adria Media Group i raznovrsnim edukativnim aktivnostima u okviru projekta, uspeli smo da podignemo svest javnosti o značaju životne sredine i inspirisali druge da pokrenu brojne slične akcije. Posebno smo ponosni što smo probudili zajedništvo u ljudima i uz podršku naših zaposlenih, institucionalnih partnera, brojnih volontera i javnih ličnosti, omogućili da se uključi svako ko želi da doprinese da naša zemlja bude zelenija i zdravija za život. S istim entuzijazmom i novim ciljevima nastavljamo dalje, jer je to naš način da pokažemo odgovornost prema zajednici u kojoj živimo i radimo“, poručila je Ana Aleksić.
Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, s ponosom je govorila o rezultatima četvrte sezone „Zasadi drvo“: „Više od 1.000 volontera zajedno sa našim koleginicama i kolegama i partnerima stoji iza 600.000 zasađenih stabala najveće akcije pošumljavanja u Srbiji. Pored sadnje, ozeleneli smo i 17 gradova širom Srbije, a ovu fazu obeležile su i brojne aktivnosti, pre svega za najmlađe. Edukacije su u ovoj sezoni sprovedene u 5 vrtića, a deca su imala priliku da sade lavandu, smilje i ruzmarin, pravili su hotele za insekte i slušali edukaciju o pčelama. Takođe, sve osnovne škole u Srbiji dobile su po dve sadnice bora koje su posadile u dvorištima, a sprovedeno je i ozelenjavanje dvorišta Medicinske škole u Zemunu. Na putu ka zelenijoj planeti, na ovaj način svoje vrednosti o društvenoj odgovornosti i očuvanju životne sredine prenosimo i najmlađim članovima zajednice“, istakla je Svetlana Jovanović Mitić.