МАРКО КРАЉЕВИЋ И СЛУЧАЈ БЈЕЛОГРЛИЋ: Нико не сме да вас бије, осим полиције и нас из опозиције
Признајем, Белогрлић ми никад није био симпатичан
Таман ја помислим да су медији наклоњени власти претерали у ружењу остатака некадашњег ДОС-а и наоштрим се да о томе пишем, да нејаку опозицију браним са већим жаром него што је Марко Краљевић око цркве Самодреже Уроша Нејаког бранио од његовог разгоропађеног оца Вукашина а ова изведе показну вежбу којом као да жели да покаже да је у српском језику тешко наћи ружан епитет који она није заслужила.
ТРЕНУТНО НАЈПОПУЛАРНИЈИ ПОСАО НА СВЕТУ: Ево зашто људи завиде казино дилерима!
ТЕЖАК УДЕС КОД ЧАЧКА! Повређено четворо у саобраћајки, сви примљену у болницу
ПОЛИЦИЈСКА АКЦИЈА У СРЕМСКОЈ МИТРОВИЦИ: Ухапшени осумњичени за убиство Љубомира чије је тело пронађено у гепеку
Последњи доказ да друштво окупљено у странкама које су настале бројним распадима ДС чине, што би наши стари рекли, некрштени људи, који не знају шта раде, јесте догађај у Нишу, када је глумац Драган Бјелогрлић претукао режисера Предрага Антонијевића и њихове реакције на тај уличарски чин.
Признајем, Белогрлић ми никад није био симпатичан. Из негог, мени непознатог разлога, у њему сам увек гледао одличног глумца али и барабу која је спремна за разне пасјалуке. Међутим, да је у стању да у хотелу, пред бројним сведоцима, приђе с леђа човеку који седи, да га удари песницом у лице, да се поново залети, буквално "зајаши" своју жртву и помахнитало је удара шаком у главу.... то је надмашило и сва моја предвиђања о глумчевим моралним "дометима".
Али није Бјелогрлићево губљење главе и највеће лудило у овом случају. Још ненормалније је то што су се нашли многи, од глумаца, преко новинара и медија, до политичара који не само што нису осудили насиље већ данима покушавају да га оправдају. И докажу да је Бјелогрлић који је тукао жртва а Антонијевић који није покушао ни да се одбрани насилник. Свима њима је заједничко то да су деца комунизма, поникла испод коминтерновско-брозовског шињела, којима је све што је национално, српско, некако туђе и назадно.
Трећи и највећи степен лудила је тврдња, коју је, истичући је чак и у наслову, објавио један опозициони портал, да је инцидент у Нишу осмислио "диктатор" и "дежурни режисер" Александар Вучић. Уз навођење доказа, после којих човек мора да се запита има ли у тој досовској крчми неко присебан да упали светло и забогоради "сунце вам жарко, да ли сте ви нормални"?
Први "доказ" је то што је режисер Антонијевић дошао у Ниш. Питају, шта ће он у Нишу. Хоће рећи да је дошао са намером да изазове инцидент. Збиља, шта ће филмски режисер рођен у Нишу на филмском фестивалу у Нишу? Ваљда би било логичније да је отишао на коњске трке у Енглеској или на филмски фестивал у Сарајеву.Тамо где је, неколико дана пре Ниша, био Бјелогрлић.
Друго чудо које опозицију чуди јесте како то да је те ноћи, кад је Бјелогрлић тукао Антонијевића, видео надзор у хотелу Амбасадор радио. Био исправан. Замислите чуда и мистерије: у најпознатијем хотелу у Нишу, другом по величини граду у држави, двадесет и прве године двадесет и првог века, видео надзор није био покварен. Што је у време владавине ДОС-а била редовна појава. Чак и у згради Владе Србије. Посебно у дану кад је пред њом стрељан премијер Зоран Ђинђић. Као глинени голуб на стрелишту. А да никад није утврђено зашто су камере биле искључене.
Гласно размишљам: ако у ситуацији кад постоји снимак на којем се цео догађај види од почетка до краја, са клошарском лакоћом лажу да је Антонијевић провоцирао глумца, да му није био окренут леђима, да није било никаквог ударања већ међусобног гурања...онда није тешко претпоставити да би у случају да видео снимак не постоји са истом лакоћом тврдили да Бјелогрлић те ноћи уопште није био у Нишу.
Трећи "доказ"“ да је Вучић изрежирао представу која је привукла већу пажњу гледалаца него сви филмови на нишком филмском фестивалу јесте то што претучени редитељ није, цитирам, "достојанствено ћутао до завршетка истраге и окончања судског поступка". Следећих пет-шест година. А он, безобразник један, не само што није ћутао, већ је давао изјаве медијима. Човек стварно мора бити добар комад идиота да напише овакву глупост. Ко је још у Србији добио батине и ћутао? И зашто би ћутао? И то док дрипац који му је мучки пришао и уличарски га изударао сеири како је испао фрајер а досовски медији га славе као хероја.
Изгледа само зато што је претукао човека који је режирао филм "Дара из Јасеновца". Који припадницима београдске грађанске "елите", онима који Наташу Кандић и Соњу Бисерко воле више него Ратка Младића и хероје са Кошара, ствара велике нелагодности кад оду у Загреб и Сарајево. Јер тамо морају да се правдају што Србија обележава страдање свог народа у Олуји, што финансијски помаже Републику Српску и што се после 70 година понижавајућог ћутања о геноциду који је почињен над српским народом, о злочину који је с обзиром на бројност два народа и бруталност убијања био већи и свирепији чак и од геноцида над Јеврејима, усудила да сними први филм о кланици у којој је убијено 700.000 Срба.
Наравно, да је Антонијевић ћутао, било би то као да нешто крије, да признаје кривицу које нема, па би чаршија закључила "ма има ту нешто, док га је овај онако измлатио, а овај ћути".
Четврти доказ да за читав случај није крив Бјелогрлић већ лично Вучић јесте то што су се председник Србије и поједини његови сарадници усудили да се огласе о догађају у хотелу Амбасадор и осуде уличарско насиље.
Кад Бјелогрлић критикује власт због тога што, како он тврди, лоше влада то је демократија. И јесте демократија. Али зашто и то кад власт критикује то што Бјелогрлић, као последњи уличар, пред публиком, неког пребије није демократија? Већ, цитирам саопштење Странке слободе и правде, коју води Драган Ђилас, "фашистичка кампања"?! Ни мање, ни више, већ фашизам.
Паде ми на памет случај пребијања Борка Стефановића од стране двојице крушевачких клошара, присталица владајуће СНС. Опозиција је око тогла дигла и још увек диже велику буку. С правом. Нико никог не сме да бије. Осим полиције. И, како изгледа, опозиције.
Било би занимљиво да неко из досовске опозиције објасни ту разлику у оцени насиља. По чему је то мучки напад на филмског редитеља који мирно седи у хотелу и прича о ајвару који је синоћ пробао у Сврљигу мањи бандитизам него напад на политичара, који је управо изашао са политичке трибине, на којој је држао запаљив говор и позивао на рушење власти?