ДВОТОЧКАШИ ВОДЕ У СМРТ! Од почетка године више од 24 мотоциклиста страдало, узрок свих несрећа је ОВАЈ ПОГРЕШАН ПОТЕЗ
Како су показали подаци, уз брзу вожњу скретања и полукружна окретања су најчешћи узроци судара.
Од 370 саобраћајних несрећа које су се од почетка ове године догодиле на територији Србије, а у којима су учесници били мотоциклисти, у готово половини случајева до удеса је дошло због скратања или полукружног окретања.
ПОРОДИЧНА ТРАГЕДИЈА У ЛАЗАРЕВЦУ: Нови детаљи ужаса који је потресао Србију, ево како је дошло до кобног пада
ТЕШКА САОБРАЋАЈНА НЕСРЕЋА НА НОВОМ БЕОГРАДУ! Аутомобил покосио девојку (19), па дошло до ЛАНЧАНОГ СУДАРА
ПОРОДИЧНА ТРАГЕДИЈА У ЛАЗАРЕВЦУ: Нови детаљи ужаса који је потресао Србију, ево како је дошло до кобног пада
Како показују подаци МУП-а Србије, за период од почетка ове године до краја јула, у несрећама двоточкаша погинуле су 24 особе, а њих 347 је повређено.
Саобраћајна полиција апелује на возаче да обрате максималну пажњу и возе у складу са прописима, поготово јер се током летњих месеци дешава највише удеса.
Само на подручју Ниша за седам месеци ове године од 20 судара у којима су погинула четири возача моторцикала, а 16 их је повређено. У чак седам случајева бар једно од возила је скретало или се полукружно окретало.
Начелник одељења саобраћајне полиције у Нишу Драган Пешић каже да су возачи дужни да држе растојање и да не започињу скретање или окретање док се не увере да то могу безбедно да учине.
-Законом је прописана обавеза возача да приликом учешћа у саобраћају возило држи на безбедном одстојању и уздужно и бочно од других учесника односно возила, тако да не изазива опасност с обзиром на брзину кретања возила и друге околности у саобраћају. Такође, возач не сме да започне било коју радњу возилом у саобраћају пре него што се увери да може да је изврши на безбедан и прописан начин. О намери да започне, односно изврши радњу у саобраћају возач је дужан да јасно и благовремено обавести учеснике у саобраћају дајући им прописан знак показивачима правца, односно руком, када показивачи правца не постоје - објашњава Пешић.
Он каже да је непоштовање ограничења брзине, односно возња неприлагођеном брзином у односу на околности саобраћаја у најувећем броју случајева доприноси да дође до саобраћајне несреће, а да је други најчешћи узрок управо непрописно скретање или окретање.
У Нишу су се за само за месец и по дана дана, од краја јуна до средине августа, десила четири удеса у којима су погинула два возача моторцикала а двојица су повређена. Возач моторцикла марке "јамаха" М.Б. (27) из Ниша погинуо је у 30. јуна око 13.20 часова на Булевару Николе Тесле Нишу, након судара са аутомобилом марке "пунто" за чијим управљачем се налазио С. С. (22) из Ниша.
На Булевару 12. фебруар, 15. јула око 22.45 часова погинуо је возач моторцикла марке "хонда" М. П. (29) из Бора након судара са аутомобилом "форд мондео" којим је управљао Ј.С. (30) из Ниша.
Моторциклиста М.М. (44) из Ниша повређен је срећом само лакше 10.а вгуста око 7.30 часова у Нишавској улици у судару са путничком аутомобилом марке "пежо" краљевачких регистарских ознака којим је управљао возач стар 42 године а неколико часова касније истог дана у насељу Девети мај у Нишу повређен је још један моторциклиста, такође лакше, након судара са BMW-om.
У сва четири случаја аутомобили су скретали или се полукружно окретали непосредно пре судара. Полиција је извршила увиђаје и утврђује све узроке удеса.
Дневно 20 удеса због скретања или окретања
Према подацима МУП-а, за седам месеци ове године на територији Србије евидентирано је 4.106 незгода са најмање два возила од којих је бар једно вршило радњу скретања односно окретања возила, што је у просеку 20 удеса дневно. Од почетка ове године на територији Ниша евидентирано је 89 незгода са најмање два возила од којих је бар једно вршило радњу скретања односно окретања.