ПОТРОШАЧИ, ОВО НИСТЕ ЗНАЛИ: Ако трговац одбије рекламацију или пошаље робу у сервис - ОВО СУ ВАША ПРАВА!
Велики број трговаца игра на незнање грађана поводом права која они имају као потрошачи, па не уважавају рекламације, чак и када су потпуно оправдане.
Због оваквог третмана трговаца незадовољни купци често се налазе пред дилемом – одустати или отићи на суд, дилемом која се након суочавања са ценом и трајањем судских процеса скоро увек завршава одлуком да одустану.
Ово је зато кратак преглед права које сви ми као потрошачи имамо како бисмо следећи пут пред трговцима који хоће да нас преваре могли да се појавимо „наоружани“.
КО КУПУЈЕ У СЕЦОНД ХАНД-у: Људи стегну срце и дођу овде, али не знају праву истину!
Незадовољни сте онлајн куповином
Ако вам се не свиди производ који вам је стигао, имате две недеље да га замените или вратите без икаквих објашњења.
ОВОЛИКО ЋЕМО ПЛАЋАТИ ТВ ПРЕТПЛАТУ ОД 1. ЈАНУАРА: Биће обавезна још најмање две године!
Уколико одустајете од куповине, ви сте дужни да робу вратите трговцу о свом трошку.
Ципеле су се одлепиле после недељу дана
Ко нема нову личну карту, неће моћи да подигне пензију
Најтеже је заменити неквалилетну обућу. Трговци углавном одбијају такве рекламације, тврдећи да је оштећена неправилном употребом. Потребно је урадити независно тестирање, али је оно скупље од саме обуће.
Ако трговац одбије рекламацију, пошаљите је препорученом поштом и са повратницом се обратите инспекцији.
ГАРДЕРОБА ПОД КОНАЦ: Јапанска метода слагања ствари одушевиће сваку домаћицу! (ФОТО)
ТВ стар три медсеца се покварио
Трговци ће најчешће предложити да се покварени уређај пошаље у сервис, али у првих шест месеци ми бирамо да ли желимо поправку, замену или повраћај новца.
ЧУВАЈТЕ ФИСКАЛНЕ РАЧУНЕ! Од 1. јануара можете добити СТАН, АУТОМОБИЛ или ПУТОВАЊЕ!
Роба са СНИЖЕЊА се МЕЊА!
Без обзира на то, да ли је роба била на снижењу или не када сте је купили, имате право на рекламацију. уколико тровац одбије да прими вашу рекламацију, било усмену или писану, пошаљите му је препорученом поштом и сачувајте повратницу, а онда се обратите тржишној инспекцији.
Ако ни ово не успе, пријавите трговца удружењима потрошача и тржишној инспекцији.