Руски хеликоптер Ми-26-Т2В! Погледајте како изгледа НЕПРИКОСНОВЕНИ ЛИДЕР летелица тешке категорије! (ФОТО/ВИДЕО)
У московској фабрици хеликоптера „Миљ“ (МВЗ) први пут је уживо представљен војни транспортни хеликоптер Ми-26-Т2В, како представницима руских, тако и страних медија. У питању је најновија модификација највећег хеликоптера на свету, који је израђен по налогу Ваздушно-космичких снага Русије.
Ми-26, чији је произвођач фабрика „Ростверол“ из Ростова на Дону, сматра се највећим транспортним хеликоптером на свету. Хеликоптер сличан Ми-26 производи се само у САД, али знатно заостаје када је реч о носивости.
РУСКА ЗВЕР СПРЕМНА ЗА БОРБУ: С-350 "Витјаз" положио испит, МОЋНИ ЛАНСЕР ПОЧИЊЕ СВОЈУ МИСИЈУ!
Немачки новинар: С-400 је кошмар за западну Алијансу!
Ми-26 је развијен још почетком седамдесетих година 20. века као замена за тешки хеликоптер Ми-6. Први пут је полетео 1977. године. Модификација хеликоптера намењена за војне потребе се серијски производи од 1980, а цивилна верзија Ми-26Т од 1985. године. Током година производње, хеликоптер је стално модернизован и све до данас је остао супермодерна летелица.
Дужина хеликоптера је 40 метара, полетна маса износи 56 тона, ширина простора за терет је 3,2 метра, а запремина 110 кубних метара (може се сместити војни камион „Урал“).
Хеликоптер може да носи до 20 тона терета у кабини или на спољној сајли (носивост америчког хеликоптера „Сикорски“ CH-53E је нешто мање од 14 тона у кабини, а на спољној сајли 14,5 тона).
Велики задњи отвор на хеликоптеру омогућава директан утовар војне и цивилне технике. За утовар великог терета у теретној кабини налазе се електрично витло са вучном снагом до 500 килограма и вучна дизалица. Војна транспортна верзија хеликоптера може да прими и до 85 припадника пешадије, до 70 падобранаца у пуној опреми или до 60 рањеника на носилима. Цивилна верзија може да преноси било који комерцијални терет, док на подвесном носачу може да преноси поморске контејнере, електричне стубове и огромне свежњеве трупаца.
Два турбомлазна мотора снаге 11.000 КС осигуравају подизање хеликоптера у ваздух. Мотори су опремљени роторима пречника 32 метра са осам елиса.
Дописник Спутњика је имао прилику да се лично увери да је боље држати се на пристојној удаљености од Ми-26 док су његови мотори у режиму за полетање.
СРПСКО ОРУЖЈЕ ПРЕД СВЕТОМ: Моћна НОРА следеће недеље има БИТАН ЗАДАТАК!
НОВО РУСКО ЧУДО: Суперсонична ракета брза као муња, спремна да уништи сваки непријатељски ратни брод (ВИДЕО)
Нова аждаја РУСКОГ НАОРУЖАЊА парира западу: "УДАВ" излази на црту СТРЕЉАЧКИМ КЛАСИЦИМА!
Ротор на репу хеликоптера опремљен је са пет елиса од фибергласа, а његов пречник је упоредив са пречником главног ротора неког лаког хеликоптера. За напајање Ми-26 при одсуству спољног извора напајања користи се помоћна погонска јединица.
Максимална брзина коју Ми-26 достиже је 270 километара на сат, што је добро, ако се узме у обзир тежина летелице од 56 тона. Хеликоптер може да прелети око 750 километара са пуним резервоарима и максималним оптерећењем. Међутим, смањењем терета и инсталирањем резервних резервоара у пртљажном простору време лета може се значајно продужити. Максимални домет Ми-26 са додатним резервоарима за гориво и без терета може може достићи и бројку од 2.350 километара.
Када је реч о висини на којој може да лети, „практични плафон“ лета је номинална висина од 4.600 метара, коју хеликоптер може достићи током лета у две равни — вертикалној и хоризонталној. „Статички плафон“ лета је максимална висина на којој летелица може да „лебди“ само помоћу пропелера, без хоризонталне брзине, при максималном режиму рада мотора и износи 1.800 метара, док је „динамички плафон“ краткотрајна и максимална висина коју летелица може да достигне, а она достиже 6.500 метара.
За скоро 40 година рада највећи хеликоптер на свету је поставио неколико рекорда и извршио низ јединствених операција транспорта.
Године 1982. хеликоптер је подигао 25 тона терета на висину од 4.000 метара.
Војна операција транспорта обореног хеликоптера Ми-8 у Авганистану изведена је 1988. године тим хеликоптером помоћу подвесних носача.
Исте године хеликоптер је летео у затвореном кругу од 2.000 километара са проласком у тропосферу.
Године 1999. постављен је Гинисов рекорд, када је хеликоптер подигао падобранце за скок са висине од 6.500 метара.
Руски цивилни Ми-26Т је 2000. године успешно евакуисао из Авганистана оштећени амерички СН-47 „Чинук“ помоћу подвесних носача, пренео труп (без пропелера и мотора) истог таквог авиона и превезао авион Ту-134 на подвесним носачима
Тренутно холдинг „Хеликоптери Русије“ у московској фабрици хеликоптера „Миљ“ спроводи тестирање последње модификације војног транспортног хеликоптера Ми-26-Т2В, који је произведен по налогу Министарства одбране Русије. Прво је демонстриран у ваздушној бази „Кубинка“ код Москве у оквиру форума „Армија 2018“, а овога пролећа одлучили су да летелицу детаљније представе медијима.
Руска СТЕЛТ АЖДАЈА добија ОРУЖЈЕ БУДУЋНОСТИ! Од "Кинжала" НЕМА ОДБРАНЕ, Амери им НИСУ НИ ДО КОЛЕНА (ФОТО)
НЕЗАУСТАВЉИВА СИЛА ће БРАНИТИ РУСИЈУ! Успешно тестиран НАЈНОВИЈИ "Панцир" - ДУПЛО ВЕЋИ ДОМЕТ и МОЋНИ РАДАР (ФОТО)
НЕВИЂЕНА БРУКА "ПОНОСА АМЕРИЧКЕ АВИЈАЦИЈЕ"! Борбени авион Ф-16 приликом вежбе ПОГОДИО САМ СЕБЕ! (ФОТО)
Споља се Ми-26 мало разликује од других „двадесетшестица“. Његов труп је прилагођен камуфлажи за шумске услове, за разлику од његових претходника који су били традиционално офарбани у тамносиву, наранџасту или белу боју. Када је реч о унутрашњости, летелица је значајно измењена. Главни инжењер за „тешке хеликоптере“ у московској фабрици хеликоптера „Миљ“ Сергеј Попов изјавио је да се та модификација разликује од осталих, јер је опремљена најновијом дигиталном технологијом.
- Најсавременија технологија омогућава побољшање и олакшавање рада посаде, аутоматизацију самог процеса пилотирања, режима за слетање и веће могућности употребе летелице у различитим временским условима, у било које доба дана. На пример, укључени аутопилот омогућава летелици да прати маршруту без учешћа пилота, који само имају задатак да контролишу параметре рада система и агрегата. Погонски систем и носећи систем (вијци) нису промењени. Сигуран сам да ће унапређени Ми-26-Т2В омогућити фабрици ’Миљ‘ и Русији не само да буду у тренду светске хеликоптерске индустрије, него и да остану светски лидери када је реч о летелицама тешке категорије - закључио је Попов.