ПРЕ НЕСТАНКА АВИОН ПОСЛАО ПОЗИВ УПОМОЋ? Нови детаљи о летелици у Хрватској, откривено коме припада цесна
Хеликоптер, наиме, не може да полети због лоших временских услова.
Потрага за спортским авионом, који је нестао данас северно од Раковице у Хрватској, и даље траје.
ПОСЛЕДЊА ЛОКАЦИЈА НА РАДАРУ! И даље мистерија шта се дешава са несталим авионом из Сплита (ФОТО)
УЗБУНА! У ЈАДРАНУ ПОНОВО СНИМЉЕН МОРСКИ ПАС: Ова ајкула уопште није мала, а доласком туриста, биће их све више! (ВИДЕО)
ВИШЕ ОД 50 УБИЈЕНИХ, РАТ И ДАЉЕ БУКТИ! Мистерија: Зашто вође најбруталнијих кланова лажу да се не познају?
- У Броћанцу је организован центар у коме се налазе припадници HGSS-a, полиција, али и службеници антитерористичке јединице Лучко координирају потрагу за коју кажу да је посебно тешка и захтевна с обзиром на то да је терен који се претражује широк. Временски услови су тешки. Главни им је задатак да сузе терен како би им потрага у том делу била нешто лакша. На терену је око 70 припадника, али из минута у минут их је све више, долазе стално нова возила HGSS-a. Заповедник их распоређује на тере - наводе хрватски медији.
Како сазнаје Дневник Нове ТВ, пре самог нестанка авион је послао позив упомоћ.
Данас је на слуњском подручју нестао авион типа цесна који је из Сплита полетео према Немачкој. На координате нестанка упућени су полицијски специјалци, интервентна полиција и HGSS, који у потрази за несталим авионом користе дрон.
Хеликоптер, наиме, не може да полети због лоших временских услова.
Спортски авион је, пише "Вечерњи лист", неколико дана био у Сплиту - од 26. маја до данас.
Ради се о повратном лету тог авиона који је, према незваничним информацијама регистрован у Немачкој, натраг у Лајцен.
Авион је произведен 1979. године.
Ради се о авиону из категорије генералне авијације с четири седишта и једним мотором.
Нестала цесна регистрацијских ознака Д-ЕГЛФ у власништву је "Аир Спортс Цлуба Бајерн Леверкузен" који има седиште у аеродрому Куртекотен у Леверкузену.
На својим веб-страницама у том клубу наводе да имају 60-годишњу историју летења. Наводе између осталим и да је уз пилоте једрилица, део за моторно летење, највећи део ваздушних спортова клуба. Готово 100 активних чланова проведе више од 1000 сати годишње у шест авиона у власништву клуба.