PRE NESTANKA AVION POSLAO POZIV UPOMOĆ? Novi detalji o letelici u Hrvatskoj, otkriveno kome pripada cesna
Helikopter, naime, ne može da poleti zbog loših vremenskih uslova.
Potraga za sportskim avionom, koji je nestao danas severno od Rakovice u Hrvatskoj, i dalje traje.
POSLEDNJA LOKACIJA NA RADARU! I dalje misterija šta se dešava sa nestalim avionom iz Splita (FOTO)
UZBUNA! U JADRANU PONOVO SNIMLJEN MORSKI PAS: Ova ajkula uopšte nije mala, a dolaskom turista, biće ih sve više! (VIDEO)
VIŠE OD 50 UBIJENIH, RAT I DALJE BUKTI! Misterija: Zašto vođe najbrutalnijih klanova lažu da se ne poznaju?
- U Broćancu je organizovan centar u kome se nalaze pripadnici HGSS-a, policija, ali i službenici antiterorističke jedinice Lučko koordiniraju potragu za koju kažu da je posebno teška i zahtevna s obzirom na to da je teren koji se pretražuje širok. Vremenski uslovi su teški. Glavni im je zadatak da suze teren kako bi im potraga u tom delu bila nešto lakša. Na terenu je oko 70 pripadnika, ali iz minuta u minut ih je sve više, dolaze stalno nova vozila HGSS-a. Zapovednik ih raspoređuje na tere - navode hrvatski mediji.
Kako saznaje Dnevnik Nove TV, pre samog nestanka avion je poslao poziv upomoć.
Danas je na slunjskom području nestao avion tipa cesna koji je iz Splita poleteo prema Nemačkoj. Na koordinate nestanka upućeni su policijski specijalci, interventna policija i HGSS, koji u potrazi za nestalim avionom koriste dron.
Helikopter, naime, ne može da poleti zbog loših vremenskih uslova.
Sportski avion je, piše "Večernji list", nekoliko dana bio u Splitu - od 26. maja do danas.
Radi se o povratnom letu tog aviona koji je, prema nezvaničnim informacijama registrovan u Nemačkoj, natrag u Lajcen.
Avion je proizveden 1979. godine.
Radi se o avionu iz kategorije generalne avijacije s četiri sedišta i jednim motorom.
Nestala cesna registracijskih oznaka D-EGLF u vlasništvu je "Air Sports Cluba Bajern Leverkuzen" koji ima sedište u aerodromu Kurtekoten u Leverkuzenu.
Na svojim veb-stranicama u tom klubu navode da imaju 60-godišnju istoriju letenja. Navode između ostalim i da je uz pilote jedrilica, deo za motorno letenje, najveći deo vazdušnih sportova kluba. Gotovo 100 aktivnih članova provede više od 1000 sati godišnje u šest aviona u vlasništvu kluba.