Резервисала је апартман на мору преко огласа, а кад је дошла тамо уследио је ШОК!
Опрез!
Један жена преко огласа је резервисала смештај на мору. На фотографијама у огласу апартман је изгледао лепо, али се разочарала када дошла у исти апартман, јер он није изгледао као на сликама.
Скандал у популарном летовалишту: Отерали тинејџера са плаже јер није имао новца за лежаљку и сок!
Хрватску захватило ТЕШКО НЕВРЕМЕ, падао град величине пинг-понга (ВИДЕО)
- У огласу је писало да је апартман 10 метара до мора. То је истина, али плажа је на другом крају места, до које се иде преко врло прометне цесте. Објављене фотографије су биле из другог апартмана, а пријатељица је била у полунамештеном. И коришћење клима-уређаја морала је додатно платити - описала је она лоше пријатељичино искуство.
Савете о томе како што боље договорити приватни смештај дала је Дуња Мак из Осјечког саветовалишта за потрошаче.
Договорити писмено
- Треба проверити има ли изнајмљивач решење надлежног уреда. Све договоре с изнајмљивачем или агенцијом треба обављати писмено, најбоље електронском поштом, а никако само усмено. Писмено треба договорити и датум и време доласка и одласка, цену и све додатне накнаде и наплате - рекла је Дуња Мак.
Додала је да се писмено треба информисати и о тачној адреси смјештаја и удаљености од мора.
Проверити на карти
- Препоручујем да се адреса провери на картама Гугла и Стрит Вјуу - како би се видео изглед куће, удаљеност од мора и слично - додала је Дуња.
Но стварно стање каткад се може разликовати од слике на Стрит Вјуу, али ће се барем теже догодити да је апартман који је десет метара од мора, заправо толико удаљен од луке у којој се не може купати. На карти се може проверити и положај куће јер изнајмљивачи могу на пример прећутати ако је излаз из куће усред завоја на прометној цести.
- Треба тражити слике куће, тачно одређене собе или апартмана који се изнајмљује, посебно купатила и кухиње, како би се проверило у каквом су стању. Тражити треба и све информације о услугама и карактеристикама самог смештаја, је ли у цени укључено или се додатно и колико плаћају пешкири, постељина, тоалетне потрепштине, фен, фрижидер, клима-уређај, ТВ, интернет, креветић за дете... - напоменула је Дуња.
Саветује да треба тражити и информације о могућностима и цени паркирања. Предлаже и да се потраже искуства других с тим смештајем, а добро је затражити и брошуре које треба сачувати.
Писати приговор
- Нису ли испоштовали договор о врсти и квалитету услуге, саветујем да фотографишете неправилности и да се у објекту одмах напише приговор те тражи потврда да су га примили, с потписом и датумом, коју треба чувати. Најбоље се жалити mailom, а шаље ли се поштом, мора бити препоручено с повратницом и треба чувати примерак приговора за себе - напоменула је Дуња Мак.
Додала је да у писаним договорима с изнајмљивачем треба нагласити да ћете заштиту права потражити код туристичке инспекције, ако за плаћену цену не добијете услугу какву сте договорили. Не одговори ли изнајмљивач на приговор у року 15 дана или ако одговори негативно, треба се са свим доказима обратити туристичкој инспекцији.