АКО ЖЕЛИТЕ ДА ПОПИЈЕТЕ КАФУ У СПЛИТУ, ДОБРО РАЗМИСЛИТЕ: Исповест туристкиње којој нису хтели да послуже пиће због БИЗАРНОГ разлога
Осим Сплићанке, медијима се обратила и туристкиња која је своје искуство поделила на друштвеним мрежама
Ако желите да попијете кафу на сплитској плажи Касјуни, мораћете пажљиво да погледа на сат.
Ипак је то њихов НАЦИОНАЛНИ СПОРТ: Црногорци обрнули игрицу - такмичење у излежавању траје више од 90 сати! (ВИДЕО)
У БиХ СТИГЛЕ ОГРОМНЕ ПАРЕ АЛИ НЕ МОГУ ДА СЕ ДОГОВОРЕ КАКО ДА ИХ ПОДЕЛЕ: Шта ће бити са стотинама милиона евра?
Расте број заражених у Хрватској: На респираторима 44 пацијента
Концесионар кафића на популарној плажи одлучио је да време после 13 сати посвети искључиво туристима који не воле "велику са топлим".
Сплићанка која је јуче у раним поподневним часовима покушала да добије "кафу за понети", испричала је за Далмацију Данас за своје непријатно искуство.
- Конобар је одбио да ми послужи кафу, објаснивши да нема кафе. Када сам је питала како нема, а машина пуна зрна кафе ми је била испред очију, одбили су да одговоре - рекла је.
- Инсистирала сам да шефу објасним зашто не могу да попијем кафу. Добила сам одговор да не кувају кафу после 13 сати, због велике гомиле туриста који више воле коктеле. Покушао сам да му објасним да је током нашег разговора, који је трајао више од 5 минута, могао да скува кафу - додаје она.
На питање да ли то значи да су сада страни туристи приоритет, а не домаћи туристи, јасно је одговорио да.
Осим Сплићанке, медијима се обратила и туристкиња која је своје искуство поделила на друштвеним мрежама.
- Морамо рећи да је нетачна информација коју су обелоданили љути грађани, односно посетиоци плаже Кашјуни, чији смо концесионари, а плажа нам је Уговором о концесији додељена на економско управљање.
- Као угоститељско предузеће са дугогодишњим искуством, пре свега поштујемо сваког госта, без обзира да ли је домаћи или страни. На плажи се налазе два бара на плажи, а ако се због великих гужви које су нас све изненадиле у овој туристичкој сезони кафа не послужује у једном од објеката, сигурно се послужује у другом објекту у непосредној близини - одговарају из компаније.
Наводе да госпођа пласира нетачне и у најмању руку злонамерне информације у медије из само њој познатих разлога, и да је запослени у бару на плажи љубазно замолио да сачека јер имамо веома велику гужву и недостатак особља.
- На крају можемо закључити, што је наше златно правило, да се према сваком госту односимо с максималним поштовањем, без обзира на то да ли је домаћи или страни, и уздржавамо се од злонамерних коментара и информација.
- Да ли бисте објавили чланак о реду чекања на благајни у тржном центру где је 15 страних купаца испред домаћег купца? Има ли домаћи купац предност у односу на стране у реду? - одговорили су из кафића.