"ОВО ЈЕ БИЛА КОБНА ГРЕШКА" Речи стручњака шокирале свет: Можда је подморница ТИТАН била оштећена и пре него што је заронила (ФОТО)
Нови детаљи у вези потонуле подморнице.
Експерт је сугерисао да је подморница Титан могла бити оштећена када је извучена са матичног брода на месту зарањања.
"ЗАМИСЛИТЕ ТАЈ УЖАС И СТРАХ" Агонија путника на ТИТАНУ трајала 48 секунди: пре смрти проживели МИНУТ НАЈВЕЋЕГ КОШМАРА!
ДА ЛИ ЈЕ ОВАКО "ТИТАН" ИМПЛОДИРАО?! Погледајте 3Д анимацију која до ДЕТАЉА објашњава шта се дешавало у дубинама Атлантика! (ВИДЕО)
НОВА ТЕОРИЈА О ТОМЕ ЗАШТО ЈЕ "ТИТАН" ИМПЛОДИРАО! Власник подморнице није бирао средства како би смањио трошкове?!
Подморница Титан компаније "Оушенгејт" је имала за циљ да зарони до олупине Титаника када је претрпела "катастрофалну имплозију" која је резултирала смрћу свих пет људи који су се налазили у њој.
То су били извршни директор "Оушенгејта" Стоктон Раш, француски ронилац Пол-Анри Наргелет, отац и син Шахзада и Сулејман Давуд и британски милијардер Хемиш Хардинг.
Подморница је направљена од угљеничних влакана, што је изазвало забринутост међу стручњацима, а неки су чак коментарисали експерименталну природу летелице пре него што је доживела фаталну имплозију.
Штавише, облик подморнице је такође изазвао забринутост, а неки сугеришу да је одлука да се направи облику пилуле, а не традиционалније сфере, заснована на броју путника који се могу превести, а не на безбедности.
Титан није имао матични брод
Сада је један стручњак сугерисао да је подморница можда претрпела неку штету на узбурканом мору док је вучена из платформе матичног брода до места роњења.
Титан није имао одређени матични брод, што значи да га је изнајмљени чамац по имену Полар Принц одвео до места роњења из Њуфаундленда.
Један од претходних путника у пловилици био је уредник Травел Викли-а Арни Вајсман, који је пловио Титаном у мају.
- Мислио сам да се подморница и платформа прилично грубо третирају. На крају ужета које је повезивало крму брода са платформом, видели смо да су предњи део платформе и подморница били под водом - рекао је.
Такође је тврдио да је, када је пренео своју забринутост Рашу, добио одговор: "Па шта? Зашто је то проблем?"
Откако је подморница уништена, многе забринутости су изашле на видело, оне око изградње експерименталне подморнице од угљеничних влакана.
Џаспер Грејам-Џоунс, ванредни професор машинства и поморског инжењерства на Универзитету Плимут, рекао је за Мирор: "Да, композити су изузетно чврсти. Али имамо проблема са чињеницом да су композитори били од других материјала. Даље, труп Титана дебљине десет центиметара био је подвргнут сталном напрезању током двадесетак претходних зарона".
Стручњаци су такође изразили забринутост због тога што Титан никада није био прегледан од стране независног тела за тестирање.
"Оушенгејт" је до сада одбијао да коментарише катастрофу, а њихова веб страница је уклоњена и замењена поруком која каже - Оушенгејт Експедишенс је суспендовала сва истраживања и комерцијалне операције.