Следи ново поскупљење аутобуских карата
ГСП апелује на грађане да користе електронске карте
Од данас, 5. фебруара, папирне аутобуске карте у граду Новом Саду, купљене код возача, продаваће се по нешто вишим ценама, док цене електронски купљених карата остају непромењене.
ДРАМА НА ПЕТРОВАРАДИНУ: Жена и пас пали са литице, све хитне службе изашле на лице места
Градоначелник Ђурић обишао Детелинару и Ново насеље са Аном Брнабић: Избор је једноставан- нове инвестиције и равномерни развој свих делова Новог Сада и Србије
"ЗБОГ ОВАКВИХ СЕ ГИНЕ" Бахато паркирање Новосађанина разбеснело све, ово до сада нисте видели (ВИДЕО)
Тренутна цена карте за вожњу градским превозом износи 100 динара, када је реч о градским линијама, то јест, 150 динара за приградске вожње. Те промене осетиће путници који карте купују од возача, док цена електронских карата, за сада, остаје непромењена.
Из ГСП-а су у претходном периоду више пута апеловали на грађане да почну да користе електронске карте, како би возачи остали концентрисани на вожњу.
Међу народом влада велико интересовање за е-новчаницима НСмарт система, међутим, нису саопштили колико је електронских картица које се допуњавају продато, док је познато да возачи у смени продају 300 карата у просеку.
Овај систем функционише тако што путник очита своју картицу на верификационом апарату при самом улазу, али и излазу из аутобусу, како би се са картице скинула адекватна сума новца за одређену вожњу.
Поједини покрети из Новог Сада, као и грађани, имају притужбе на нови систем, јер тврде да није функционалан, и да апарати нису исправни, те доводи до тога да путници наставе да купују карте код возача, без обзира на пораст цена.
Додајмо и да су уз ГСП-а, због незадовољства корисника, најавили поновну промену плаћања, као што је омогућавање да се е-новчаник допуњује преко е-банкинга, или да се карта купи путем апликације НСмарт, где ће након извршеног плаћања добијати "УРЛ адресу" која ће га учитати "QR код" који ће потом бити валидиран, што је слично плаћањи путем СМС-а, као у неким другим градовима.
У Новом Саду је систем превоза зонски, па из ГСП-а наводе да није могуће увести временску карту од 90 минута, као што је то случај у Београду.