НАЈАВИО НОВИ СПЕКТАКЛ РИЈАЛИТИ ОД СЕПТЕМБРА! Жељко Митровић у суперфиналној вечери се јавно обратио гледаоцима
"Данас су завршене све припреме за ово финално вече ове "Задруге 6"."
Жељко Митровић, директор Пинк телевизије Пинк пред само супер финале шесте сезоне обратио се гледаоцима, те најавио нову сезону новог ријалитија.
Иако су сви мисили да је крај ријаитија, директор телевизије спрема изненађење за пубику:
(ВИДЕО) АНА ПРЕТУЧЕНА ИЗБАЧЕНА, КРВАВА И ГОЛА "Звездан ју је пребио, нико није хтео да јој помогне!" Језиви детаљи
ПРОВЕЛА НОЋ СА УБИЦОМ ПРЕД МАСАКР: Бивша задругарка изнела језиве детаље - Био је насмејан и пажљив...
"ШТО НЕ ЛАЈЕШ САДА НАПОЉУ, КАДА НЕМА ОБЕЗБЕЂЕЊА!?" Ексклузивно обраћање Звездану Славнићу: "Сви знамо да је МИШ!"
- Данас су завршене све припреме за ово финално вече ове "Задруге 6". Ове године нешто мало раније завршавамо, око 30-40 дана, из опште познатих разлога. То је био наш гест солидарисања са укупним друштвеним амбијентом, али оно што је веома значајно је то да сам ја јако поносан на овај пројекат. Просто, то је најуспешнији, највећи и најзначајнији пројекат, телевизијски, у Европи. Шта то значи?! То значи да је када је гледаност у питању, а поготово када је гледаност у оним циљним групама које су веома веома тешко освојиве, направио феноменалне резултате. Могу да кажем неке. Рецимо, ми смо имали укупан домет, рич или укупан број гледалаца током године чак 82% од уклупне популације, што је скоро 5,5 милиона. Затим, имали смо месечни број гледалаца на нивоу између 62% и 63% од укупне популације, што опет значи да смо на преко 4,5 милиона. И када су "хард viewer", они који не могу да живе без "Задруге", ту смо на 52% или три зарез нешто милиона, говорим о укупној популацији старијој од четири године. Што значи, то је апсолутно најуспешнији пројекат икада телевизијски - истакао је Жељко Митровић, те је и додао:
- Такође, на интернету је овај пројекат имао феноменалне резултате. Рецимо, само две милијарде и двеста хиљада прегледа је имао инстаграм канал Задруге, а јутјуб канал који има 2,2 милиона субскрајбера, имао је чак 2,5 милијарди, значи за једну сезону, прегледа. Због тога смо добили "Гоогле" плакету, Јутјуб плакету, добили смо све похвале као најзначајнији и на гуглу се и даље налазимо у прва три најдоминантнија појма на претраживачу када је у питању термин "Задруга". Ово је најуспешнији пројекат по свим аспектима. Ја се извињавам оним гледаоцима, поготово овим "хард viewer" којих има преко три милиона, то значи да је сваки други човек навучен на овај програм и гледа га преко четири или пет сати дневно. Извињавам се њима што мало раније завршавамо у овој сезони, али смо искористили време од ове најаве да ћемо раније завршити, искористили смо време да испројектујемо све оно што је неопходно за следећу сезону. Радимо десетак нових пројеката, радимо у овом овде простору, радимо много развијенији пројекат, радимо надоградњу и још један сет који је већи од овог новог дела. Спремамо сезону која ће по свим категоријама бити непревазиђена. Финално вече, добра је атмосфера, надам се да ће нас време послужити и нек нам је са срећом - рекао је власник и директор Пинк Медиа Гроуп, Жељко Митровић.
Уколико желите да сазнате још најсвежијих вести о учесницима ријалитија "Задруга", можете их пронаћи на ОВОМ линку.
БОНУС ВИДЕО: ЗВЕЗДАН СЕ ПЛАШИ БУЛИЋА: Качавенда у пратњи обезбеђења "Животно смо угрожени од када је изашао! Пријавила сам полицији!"
КЛИК ОВДЕ