15 година лидерства: Дирецт Медиа прославила јубилеј (ФОТО)
У присуству више од хиљаду званица из целе Еворопе, представника водећих интернационалних и домаћих корпорација, медијских кућа, маркетиншких агенција и запослених из осам земаља где послује, Дирецт Медиа систем прославио је у Београду 15 година успешног пословања.
Регионална експанзија, померање граница у индустрији оглашавања и друштвено одговорно пословање, обележили су првих петнаест година највећег медијског система у региону Југоистчне Европе. Дирецт Медиа настала је 2001. године у Србији, као медијска агенција годинама награђивана за успешност у пословању, а данас послује и у Црној Гори, Босни и Херецеговини, Македонији, Албанији, Хрватској, Словенији, и Бугарској.
„У неминовној еволуцији бизниса и начина на који комуницирамо, најуспешнији задржавају оно што у својој сржи јесу. Ову фирму чине мултидисциплинарни комуникацијски професионалци који сталним радом на себи стварају квалитет и доприносе успехунаших партнера, истовремено заједно са медијима померајући читаво тржиште напред. Ово је прослава тог заједничког лидерства, титуле стечене за 15 година континуираног успеха Дирецт Медије и свих наших партнера,“ изјавио је Јован Стојановић, директор Дирецт Медиа Србија.
Кроз стално усавршавање експертизе и интерни развој алата, успела је да постави највише стандарде у медијском оглашавању у целом региону, упркос чињеници да не припада ланцу глобалних агенција. Међу бројним иновацијама које је увела на тржиште медија и оглашавања су нови огласни формати, попут првих ТВ бампера у Србији и прве Аугментед reality огласне кампање у региону. Као лидер у оглашавању на дигиталним каналима комуникације, Дирецт Медиа је прва довела оглашавање на Твитеру у Србију, створила прву Programmatic мрежу у Србији и употребом виртуелне реалности креирала награђиваног виртуелног банкара за прву онлајн банку у Србији.
Дирецт Медиа је кроз програм донација угроженим категоријама становништва помогла скоро стотину породица, док су кроз програм стипендирања прошли многобројни млади спортисти од који су многи данас светски и Олимпијски шампиони. Дугогодишњи је партнер Националног удружења родитеља деце оболеле од рака (НУРДОР), комуникацијски партнер награђиване кампање Битка за бебе, као и донатор Фондације Новака Ђоковића. У години јубилеја, Дирецт Медиа је Музеју Николе Тесле у Београду поклонила прву изложбу у окружењу виртуелне реалности посвећену великом научнику под називом „Доживи Теслу“ и спровела низ волонтерских активности запослених у земљама региона где послује.