Ген З генерација има нови бизаран тренд: "ОСУШИЛИ" ПОПУЛАРНО ЈЕЛО и изазвали расправу
Да ли бисте јели ово?
Припадници Ген З генерације често изненађују старије генерације новим, понекад бизарним трендовима и навикама, а чини се да су овог пута отишли корак даље. Ових дана је постао виралан нови тренд везан за популарно јело које је Ген З екипа мало модификовала, али многи нису одушевљени његовим "депресивним" изгледом, пише УНИЛАД.
ТикТок је постао главна платформа за дељење нових, необичних идеја са светом, па се тако готово свакодневно на овој друштвеној мрежи може видети нешто другачије, понекад и необично, било да се ради о "новој јутарњој кафи" или "троунингу" – проналажењу партнера који би требало да вам побољша социјални статус.
С приближавањем краја новембра и одбројавањем до Божића, млађа генерација је пронашла нову опсесију – јогурт. Али, не било какав јогурт, већ суви јогурт.
"Ова идеја инспирисана је лабнеом, блискоисточним намазом од јогурта који се добија цеђењем како би се уклонио вишак течности", наводи The Такеоут.
Да бисте учествовали у овом тренду, потребно је замотати јогурт у папирни убрус, ставити нешто тешко на њега како би влага изашла и оставити га у фрижидеру 48 сати. Резултат? Јогурт би требало да поприми конзистенцију налик глини и изгледа потпуно другачије од оригиналног млечног производа.
ТикТокерка Мишел Браун једна је од многих који су одлучили да испробају овај необични тренд, објавивши мини-серију видеа која је прикупила преко 21 милион прегледа.
"Вау, ово је баш густо, не знам да ли ми се свиђа та густина", коментарисала је након дегустације.
"Лепљиво је за сваки део уста. Укус се заправо није променио. Мислим да би било одлично уз воће и гранолу. То је попут густе пасте, скоро као глазура. Густе, густе глазуре", додала је.
Док су неки уживали у експериментисању, многи корисници друштвених мрежа постављају питање чему уопште овај тренд са јогуртом. Један корисник Твитера је написао:
"Ко је одлучио да ћемо сада правити суви јогурт? Зашто то радите?"
Други је додао: "Сви праве 'suvi јогурт' на ТикТоку, а то је само лабнех, лол."
Трећи је коментарисао: "Некако сам завршио на ТикТоку са чинијама сувог јогурта и желим да изађем."
Један корисник је сумирао осећања: "Направио сам суви јогурт, али он је мокар и депресиван."
Иако је ова недеља у знаку јогурта, ТикТок трендови не мирују. Сигурно нас ускоро очекују још бизарнији експерименти – можда већ и неке божићне гастрономске иновације.