НИКАДА СЕ НЕ БИ СЕТИЛИ: Ово је ПРАВИ разлог зашто "СТАРБАКС" пише ИМЕНА КУПАЦА на својој амбалажи
Прави су махери у свом послу!
Пре две године популарна америчка компанија "Старбакс" је напокон дошла и у Србију.
Богат укус и препознатљива арома "Старбакс" кафа, познат је свуда у свету. Међутим, многи конзумирају баш ову кафу како би је могли објавити на свом Инстаграм профилу своје име написано на добро позантој белој амбалажи са логоом фирме.
Пулмолог упозорава: Не лечите кашаљ на своју руку, ако приметите ОВО морате да се обратите лекару!
Како су настала СРПСКА ПРЕЗИМЕНА? Сазнајте истину о вашем породичном пореклу!
ТИТОВА СМРТ ЈЕ ПРОМЕНИЛА ЗАВРШЕТАК ФИЛМА "КО ТО ТАМО ПЕВА" - Ево како је требало да се ЗАВРШИ
Писање имена на амбалажама за кафу постао је прави светски хит, када је ова фирма у питању.
Посебно је занимљиво објавити своје име уколико оно није правилно написано, не љутивши се на запослене, јер се овај потез сматра чак и симпатичним, што у другим ситуацијама свакако није.
Овај феномен настао је потпуно случајно, веровали или не.
Наиме, како је у овом ресторану у сваком граду, напросто увек гужва, да би се лакше снашли и да не би помешали поруџбине, запослени су исписивали имена на амбалажи.
Данас, и да не постоји ред у овом ресторану ћете ипак добити име на амбалажи. Шта мислите зашто?
Поред ефикасности у раду, "Старбакс" је схватио да потписивање позитивно утиче на свест о њиховом бренду.
Људи воле персонализацију и не љуте се чак и када је њихово име погрешно написано. То се стратешки ради како би се додатно скренула пажња. Људи погрешно име каче на мреже, а то је бесплатна реклама за "Старбакс".
Писањем имена ствара се однос са брендом, ствара се осећај власништва где се купац дубље повезује са производом који су купили. Тако додају вредност идентитету бренда.
Када "Старбакс" пита купца за његово име, он се осећа уваженим, као и све његове потребе везане за сам производ.
Ви ћете се осећати посебно док пијете своју персонализовану кафу, а за узврат ћете им дати бесплатну рекламу а да тога нисте ни свесни.