Ниједан фризер ти неће рећи ових 10 ствари, а веома је важно да их знаш!
Добро обрати пажњу...
У фризере обично имамо велико поверење и често им препуштамо да сами донесу неке важне одлуке о нашој коси.
ТОТАЛНА ТРАНСФОРМАЦИЈА! Ана Михајловски више не изгледа овако! Од плавуше кратке косе до... (ФОТО)
Али, баш као сви други људи, и они понекад лажу, па вам неке ствари прећуткују, чак и ако су битне. Ево што вам фризери никада неће признати:
1. Ако тренутно немају нијансу у коју су вас претходни пут офарбали, замешаће је сами, а ви то нећете ни приметити.
Овај препарат кошта мање од двеста динара, а ЧУДА че учинити за косу, кожу и нокте!
2. Причаће вам иза лађа ако сте бахати и некултурни, па ће се свим снагама потрудити да се више не вратите у њихов салон. Посебно ће бити оштри на језику када је у питању ваша коса, јер им је то професионална деформација, а признајте да бисте и ви, када би вас нетко малтретирао на радном месту, направили исто.
3. Некад ће вас слагати да је термин попуњен, а заправо ће то време искористити као паузу за кафу или ручак.
4. Исто важи и за јутарње термине. Ако су вече пре остали будни до касно или попили коју чашицу више, покушаће си ослободити јутро и наспавати се, што је и боље за њихове клијенте, јер нико не жели да га шиша мамурни фризер.
5. Пријатељима и породици сређују косу бесплатно, али то је део посла који најмање воле.
6. Искрено, детаљи из вашег приватног живота их уопште не занимају, али ће вас радо саслушати и чак и додатно пропиткивати, јер тако не морају сами смишљати теме за разговор.
7. Када им у салон ушета неко с бујним, разузданим коврџама и жели их претворити у свиленкасту, сјајну косу, покушаће се на било који начин извући из те готово немогуће ситуације, па ће се надати да се та особа више неће вратити.
8. Најгоре им је шишати децу, а посебно плачљиве девојчице с дугом косом које мајке терају да је скрате.
9. Осим салона, сва њихова одећа, ауто и стан у којем живе увек су пуни длака.
10. Фризери не троше пола своје месечне плате на женске часописе које виђате по њиховим столовима, већ већину њих донесу клијенти да имају шта да раде док чекају на свој ред па их најчешће тамо и оставе.