Одржане ревије победника конкурса „Фасхион Инцубатор by Perwoll”
Perwoll наставља да подржава младе дизајнере
Победници прошлогодишњег конкурса „Фасхион Инцубатор by Perwoll“ одржали су своје модне ревије у оквиру пролећне манифестације „Perwoll Fashion Week“. Три најбоље пласирана кандидата, Марија Ђорђевић, Емилија Здравковић и Никола Којић добили су прилику да кроз самосталне ревије прикажу своје прве колекције, у којима су изразили креативност и таленат управо кроз савремено поимање моде.
Трећепласирани Никола Којић представио је свој досадашњи рад брендом „Мокуна“, другопласирана Емилија Здравковић брендом „Амелие“, док је победница Марија Ђорђевић представила своју колекцију брендом „Олимп“. Тим ревијама они су пронашли своје место у модној индустрији, и публици показали посвећеност РЕдизајну, РЕциклирању и РЕгенерацији креирањем новог значења одеће и њених вредности.
Велики број кандидата пријавио се на овај конкурс који спаја етику и естетику, а најбољи су добили прилику да на својим дизајнерским пројектима раде са менторима Соњом Крстић, Александром Протић, Иваном Најдановић, Соњом Јоцић и Ненадом Радујевићем. На тај начин креирали су брендове који су представљени у оквиру ревија „Белграде Fashion Week-a“, а којима су започели своју професионалну каријеру.
Глобално актуелна тема „Rethink Fashion“ је централни део овог пројекта, којом се младим дизајнерима, дипломцима и студентима моде из Србије и ex-YU региона пружа прилика да истраже нове идеје и концепте у овој области. „Фасхион Инцубатор by Perwoll“ је пројекат BFW Десигн Collectiva, удружења дизајнера у оквиру „Београдске недеље моде“, који већ дуги низ година подржава бренд Perwoll.
Спора мода као покрет није само пролазан тренд, већ подразумева и одржив приступ дизајнирању, производњи и конзумацији одеће. Позивањем на рационалну куповину одеће и правилну негу одевних комада, бренд Perwoll кроз своје кампање подстиче перспективу моде која је одговорна према друштву и животној средини.