ОВЕ ДОМАЋЕ ЗВЕЗДЕ ЗАРАЂУЈУ ОД ИНСТАГРАМ до 300.000 евра годишње: Једна објава кошта ВИШЕ ХИЉАДА евра
Расту пратиоци и милиони
Није тајна да инфлуенсери, блогери, певачи, глумци, јутјубери зарађују тако што рекламирају одређене производе или услуге, и то наплате "поштено" , а што више пратилаца и утицаја на друштвеним мрежама имају, то је цена рекламе већа.
Поред тога, последњих месеци све су популарнији сајтови на којима се пласира приватни садржај, који подразумевају нешто провокативније фотографије. Но, кренимо редом...
ДЕТЕ (15) УМАЛО УМРЛО ЗБОГ ГУМЕНИХ БОМБОНА: Појео целу кесицу, а због ОВОГ САСТОЈКА у ЊИМА боре му се за живот
МУЖ ИМА ЈОШ 147 ЖЕНА ПОРЕД МЕНЕ! Најбогатија Српкиња удата је за ШЕИКА - сада открила како живи (ФОТО)
Креирање садржаја на друштвеним мрежама и рекламирање одређеног производа - звучи као посао из снова. Међутим, бити инфлуенсер је много више од тога, бар тако кажу они који се овим занимањем баве.
„Од ујутру кад се пробудите ви организујете своје време, ви смишљате начин на који радите рекламе, на који представљате неки тренд, ви водите рачуна о финансијама. Многи од нас имају фирме, имају канцеларије, људе који раде за нас и то је заиста један посао“, каже Марта Ловић за Прву ТВ.
Стефан Вуксановић познатији свима као Муђа, годишње заради од 31 до 497.414 евра, док Бака Праса заради у просеку 162.000 евра.
Луна и Марко и даље су један од најпопуларнијих ријалити парова, поготово након рођења бебе. Они су након Задруге одлучили да покрену Јутјуб канал на ком приказују свој приватни живот. Прати их више од 128.000 људи, док им је недељна зарада 4.000 евра. На годишњем нивоу цифра је много већа и износи око 50.000 евра.
Певачица Марија Шерифовић одлучила да се током короне посвети Јутјуб каријери. Она има више од 450.000 следбеника на овој популарној друштвеној мрежи, док је просечна гледаност њеног видеа 450.000 прегледа. Самим тим, Марија заради на недељном нивоу око 12.150 евра, док на годишњем цифра износи око 150.000 евра.
Теодора Џехверовић која оглашавање наплаћује 500 евра за стори и 700 за објаву на феед-у. Она је наводно током пандемије успела на овај начин да заради око 50.000 евра.
Према неким незваничним информацијама, Ана Штајдохар две објаве на Инстаграму и два сторија наплаћује око 1.000 евра. Марина Тадић је за сличну кампању тражила 1.000 евра по објави.
Највише новца, једном приликом наводно је узела Наташа Беквалац.
За кампању коју је радила, а за објаве на месечном нивоу, она је тражила око 30 хиљада евра
Анастасија Ражнатовић узима у просеку око 3.000 евра. Једна објава у виду рекламе на профилу који има више од 50.000 пратилаца кошта минимум 300 евра, а на оном који има више од 100.000 пратилаца реклама кошта око 900 евра.
Ненад Маринковић, познатији као Gastozz, је први српски влогер (тј. видео блогер). Рођен је 1992. године у Свилајнцу. Gastozz је познат и по учешћу у многим ријалитијима, али и по песмама које је снимио, и које слуша млађа популација. Он на годишњем нивоу заради невероватних 339.310 евра, пише Блиц.
Зорана Јовановић, познатија као Zorannah, је најпопуларнија модна блогерка на Балкану. Поред тога што новац узима од реклама, у просеку око 3.000 евра по објави на Инстаграму, Зорана Јовановић Zorannah је недавно отворила сајт на ком продаје своје провокативне фотографије. Наиме, Zorannah је обелоданила да је покренула сајт на коме се одређене фотографије и видеи наплаћују, након чега су друштвеним мрежама почели да се шире коментари да је у питању једна популарна страница за одрасле, на којој се објављују и продају интимне фотографије.
Инфлуенсерка Леа Станковић идол је младим девојчицама у Србији, док њени свакодневни видеи, фотографије и објаве имају на хиљаде лајкова и коментара. Од јутјуба, Леа може да заради 5.400 евра на недељном нивоу, док месечна цифра износи 81.000. Популарну инфлуенсерку на јутјубу прати 760.000 људи.
Ко су најпраћенији Срби на Инстаграму?
Убедљиво највећи рекордер је Новак Ђоковић којег на овој друштвеној мрежи прати 7,7 милиона људи, а који, према писању одређених страних медија, од Инстаграма узме око 13 милиона долара.
Одмах му је за петама Јелена Карлеуша, коју прати више од 2,2 милиона људи.