Živi li Srbija u mrežnom dobu ili kaska: Miloje Sekulić klijentima otvara vrata "digitalnog carstva" (VIDEO)
Po ugledu na svetske metropole i Beograd je krenuo na svoje dugo putovanje kroz digitalizaciju
"Digitalni Beograd" budućnost je svih građana Srbije, a njegov preporod kroz puteve digitalizovanja sprovode mnogobrojni naučnici, umetnici, preduzetnici, ali i ustanove koje kroz svoj rad predstavljaju novo digitalno doba.
Osnivač digitalne agencije "Homepage" Miloje Sekulić sa svojim timom svakodnevno doprinosi usmeravanju kompanija da uplove u digitalnu sferu i sa njima rade na što boljoj izgradnji digitalnog identiteta.
Izložba "Projekat Jugoslavija" smeli iskorak u novo doba: Muzej Jugoslavije predstavio atipičnu postavku (VIDEO)
Mladi tim iz Srbije stvorio softver za veštačku inteligenciju: Rešenje svih poslovnih problema (VIDEO)
Ništa više nije daleko: Multimedijalna izložba "Srbija 2019. – godina infrastrukture" pokretač digitalnog doba (VIDEO)
U digitalnoj eri, kompanije u Srbiji prepoznaju značaj digitalizovanja svojih biznisa, a najbolji put kojim treba da idu jeste taj da se za realizaciju tako ozbiljnog projekta obrate stručnjacima i specijalizovanim agencijama. Kako ističe internet konsultant Miloje Sekulić, poslovna sfera u Srbiji doživela je svoju transformaciju i primetna je potreba za novim kanalima oglašavanja, a prepoznaje se i ogroman potencijal koju digitalna sfera nudi.
-U prethodnih par godina prošlo se kroz digitalnu transformaciju, odnosno kroz sistematično uključivanje digitalnih kanala u svoje aktivnosti. Suštinski se u ovom svetu digitala dešava “kreativna transformacija, jer klijenti uočavaju vizuelno, osećaj i akciju koja se dešava u okviru “digitala”. Nismo svi na internetu, ali nisu ni u Japanu svi onlajn, oni koji nas zanimaju, koji imaju budžete, biznis, njihovi potrošači jesu na Internetu i jesu digitalni. Digitalnih agencija kao takvih nema, već su to marketinške agencije i svi se negde nalazimo na pola puta, što je jako dobro - rekao je Miloje Sekulić.
U svetu je primetan rast internet korisnika i potreba za digitalnim sferama komuniciranja, a nema odstupanja od toga ni u Srbiji. Svako ko je na tržištu ima mogućnost da svoje poslovanje plasira bilo gde i u bilo kom trenutku kroz "digitalne tokove", krajnji korisnici to od njih i očekuju. Proces digitalizacije ulazi u fazu kada se ne postavlja pitanje da li planirate da nastupate digitalno, već kada ste to započeli.
-Ne može se proći kroz proces digitalizacije, kao što ne postoje kampanje na “digitalu” već postoji prisustvo. Proces digitalizacije je nešto što se kontinuinirano događa, ne može se proći kroz taj proces. Pitanje je kada početi taj proces, odgovor je - “trebalo je to juče da uradite”, ali ipak svaki trenutak je dobar. U ovom trenutku, u Srbiji je raspored kanala komunikacije takav da je na prvom mestu televizija, a digital je došao na drugo mesto po finansijskom ulaganju, nema velike razlike između nas i svetskih trendova. Jedna koleginica je rekla pravu stvar, a to je da Internet nikada neće biti manji, samo će biti sve više korisnika. Nonsens je da stariji ljudi ne koriste Internet, to više nije istina. To više nije trend, to je potreba - istakao je osnivač digitalne agencije “Homepage” Miloje Sekulić.
Kao dugogodišnji stručnjak, Miloje Sekulić i njego tim, ističu da je za njih najbolji klijent onaj koji zna kome da se obrati za pomoć, kao i onaj koji zajedno sa njima planira i sprovodi dogovoreno.
-Savršen korak za svakog klijenta je da dođe i kaže: meni treba pomoć, ja sam digitalno nepismen. Kada to priznaju, možemo dalje da gradimo. Suštinski, svaki put kojim krenemo je dobar, sedne se, napravi plan i strategija digitalnog prisustva i dalje se radi na tome. Prvi korak je rad na sajtu, to je multimedijalni kanal i strateški je važan - navodi Sekulić.
Više o digitalizovanju poslovanja i radu digitalnih agencija iz ugla Miloja Sekulića možete pogledati u sledećem video snimku:
Zavirite u virtuelni svet najvećeg srpskog naučnika: Digitalno doba donelo mogućnost šetnje ruku pod ruku sa Teslom (VIDEO)
Mesto na kom tajne Crnjanskog, Kiša, Predića ostaju spašene od zaborava: Udruženje "Adligat" digitalnim koracima čuva istoriju (VIDEO)
Publici na dohvat ruke: Putanja od analognog ka digitalnom hodnicima Muzeja nauke i tehnologije (VIDEO)
Srpski naučnici u digitalnom dobu stvorili "TESLAGRAM": Uz ovaj izum ceo svet je bezbedan! (VIDEO)
Narodni muzej čuva blago Srbije: Digitalizacijom godinama spašavaju istorijsko nasleđe (VIDEO)