Samostalni sindikat GSP Beograd: U neverici smo zbog izjave Nikole Jovanovića, istina je sve suprotno!
Za dve godine grad će uložiti u kapital GSP-a oko 14 milijardi dinara.
Samostalni sindikat GSP Beograd kao najveći sindikat u komunalnom sistemu Srbije i sindikat SRZ GSP sa nevericom reaguje na izjavu potpredsednika Narodne stranke Nikole Jovanovića.
GRAĐANI, PAŽNJA! Beogradom HARAJU DIVLJI TAKSISTI: Paprene cene, od Trga do Slavije 4.000!
Novogodišnji tramvaj ulepšaće praznike, a za ulazak u vozilo je dovoljno da mahnete Deda Mrazu! (FOTO)
Usluga koja Beograđanima štedi vreme i novac: Uz E-katastar nema čekanja na šalteru (VIDEO)
Kako iz ovog sindikata navode, saopštenje su objavili u cilju istine i upoznavanja građana Beograda sa istinom, a tekst saopštenja prenosimo u celosti...
"JKP GSP Beograd od 1. januara ove godine ima model ugovora prema kome prihod GSP-a zavisi od broja ostvarenih kilometara u saobraćaju, a ne od naplate prevoza. Novim modelom ugovora GSP ima definisanu cenu po kilometru, kao što je imaju I privatnici tako da nema govora o favorizovanju privatnih prevoznika u odnosu na GSP, tj, upravo je time ispravljen disbalans i sada je na tržištu tretman GSP-a I privatnih prevoznika po pitanju pređenih kilometara autobusa isti.
Ističemo da je rukovodstvo grada Beograda podržalo Samostalni sindikat u inicijativi koja je pokrenuta u maju ove godine, da se od strane Vlade republike Srbije usvoji prošireno dejstvo kolektivnog ugovora. Taj proces je prošao i dobio saglasnost Socijalno-ekonomskog saveta i uskoro će biti usvojen od strane Vlade. To znači da će nestati nelojalna konkurencija, koja je do sada postojala u korist privatnih preduzeća koja obavljaju komunalnu delatnost, u ovom slučaju privatnih prevoznika u Beogradu, i da će se uslovi za poslovanje i troškovi poslovanja izjednačiti jer će posebni kolektivni ugovori, potpisani sa lokalnim samoupravama, važiti i za privatna preduzeća koja obavljaju komunalnu delatnost.
Sve ovo je pokazatelj potpuno suprotnog od onog što je potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović izjavio - da gradska vlast u Beogradu favorizuje privatne prevoznike. Mi, predstavnici zaposlenih u JKP GSP Beograd, jasno vidimo da grad Beograd finansira kapitalne nabavke GSP, tako da je ove godine za nabavku vozila uložio 6,2 milijarde dinara, a sledeće planira preko 7 milijardi mimo prihoda koje je GSP ostvario.
Znači, za dve godine grad će uložiti u kapital GSP-a oko 14 milijardi dinara, što je skoro 50 odsto ukupne vrednosti preduzeća, što nikada nije urađeno za 127 godina postojanja GSP-a u tako kratkom periodu.
Na taj način se GSP finansijski konsoliduje, a ne uništava, kao što su to radili Jovanovićevi mentori, dok su oni vodili grad. Pomenućemo i to kada su nam gospodin Jovanović i ekipa pre skoro deceniju nasilno oteli prodaju i kontrolu karata i 150 zaposlenih nasilno isterali iz GSP-a, što još uvek dobro pamtimo.
Stav našeg Sindikata je da se naplata prevoza vrati GSP-u, ali to je tema o kojoj ćemo tek razgovarati, o kojoj odlučuje Osnivač i ne sumnjamo da će doneti odluku u najboljem interesu građana Beograda i GSP-a."
Javna rasprava o proceni uticaja na životnu sredinu za projekat izgradnje međunarodnog putničkog pristaništa na reci Dunav
Sve o digitalnim kontejnerima: U čemu je njihov značaj i kako građanima olakšavaju odlaganje otpada
Oglasio se GSP "Beograd": Nijedan zaposleni nije preraspoređen, niti zaposlen, a da ne ispunjava POTREBNE USLOVE
Gradska opština Zemun pokrenula akciju darivanja: Junaci sa Košara dobili darove povodom praznika (FOTO)
NOVE SLIKE POBEDNIKA! Evo kako sada izgleda, a otkriven je i JOŠ JEDAN DETALJ (FOTO)