Самостални синдикат ГСП Београд: У неверици смо због изјаве Николе Јовановића, истина је све супротно!
За две године град ће уложити у капитал ГСП-а око 14 милијарди динара.
Самостални синдикат ГСП Београд као највећи синдикат у комуналном систему Србије и синдикат СРЗ ГСП са неверицом реагује на изјаву потпредседника Народне странке Николе Јовановића.
ГРАЂАНИ, ПАЖЊА! Београдом ХАРАЈУ ДИВЉИ ТАКСИСТИ: Папрене цене, од Трга до Славије 4.000!
Новогодишњи трамвај улепшаће празнике, а за улазак у возило је довољно да махнете Деда Мразу! (ФОТО)
Услуга која Београђанима штеди време и новац: Уз Е-катастар нема чекања на шалтеру (ВИДЕО)
Како из овог синдиката наводе, саопштење су објавили у циљу истине и упознавања грађана Београда са истином, а текст саопштења преносимо у целости...
"ЈКП ГСП Београд од 1. јануара ове године има модел уговора према коме приход ГСП-а зависи од броја остварених километара у саобраћају, а не од наплате превоза. Новим моделом уговора ГСП има дефинисану цену по километру, као што је имају И приватници тако да нема говора о фаворизовању приватних превозника у односу на ГСП, тј, управо је тиме исправљен дисбаланс и сада је на тржишту третман ГСП-а И приватних превозника по питању пређених километара аутобуса исти.
Истичемо да је руководство града Београда подржало Самостални синдикат у иницијативи која је покренута у мају ове године, да се од стране Владе републике Србије усвоји проширено дејство колективног уговора. Тај процес је прошао и добио сагласност Социјално-економског савета и ускоро ће бити усвојен од стране Владе. То значи да ће нестати нелојална конкуренција, која је до сада постојала у корист приватних предузећа која обављају комуналну делатност, у овом случају приватних превозника у Београду, и да ће се услови за пословање и трошкови пословања изједначити јер ће посебни колективни уговори, потписани са локалним самоуправама, важити и за приватна предузећа која обављају комуналну делатност.
Све ово је показатељ потпуно супротног од оног што је потпредседник Народне странке Никола Јовановић изјавио - да градска власт у Београду фаворизује приватне превознике. Ми, представници запослених у ЈКП ГСП Београд, јасно видимо да град Београд финансира капиталне набавке ГСП, тако да је ове године за набавку возила уложио 6,2 милијарде динара, а следеће планира преко 7 милијарди мимо прихода које је ГСП остварио.
Значи, за две године град ће уложити у капитал ГСП-а око 14 милијарди динара, што је скоро 50 одсто укупне вредности предузећа, што никада није урађено за 127 година постојања ГСП-а у тако кратком периоду.
На тај начин се ГСП финансијски консолидује, а не уништава, као што су то радили Јовановићеви ментори, док су они водили град. Поменућемо и то када су нам господин Јовановић и екипа пре скоро деценију насилно отели продају и контролу карата и 150 запослених насилно истерали из ГСП-а, што још увек добро памтимо.
Став нашег Синдиката је да се наплата превоза врати ГСП-у, али то је тема о којој ћемо тек разговарати, о којој одлучује Оснивач и не сумњамо да ће донети одлуку у најбољем интересу грађана Београда и ГСП-а."
Јавна расправа о процени утицаја на животну средину за пројекат изградње међународног путничког пристаништа на реци Дунав
Све о дигиталним контејнерима: У чему је њихов значај и како грађанима олакшавају одлагање отпада
Огласио се ГСП "Београд": Ниједан запослени није прераспоређен, нити запослен, а да не испуњава ПОТРЕБНЕ УСЛОВЕ
Градска општина Земун покренула акцију даривања: Јунаци са Кошара добили дарове поводом празника (ФОТО)
НОВЕ СЛИКЕ ПОБЕДНИКА! Ево како сада изгледа, а откривен је и ЈОШ ЈЕДАН ДЕТАЉ (ФОТО)