ĐILAS KUPUJE SVOJU PODRŠKU! Okružio se ljudima sa platnog spiska svoje kompanije
Đilas u svojim medijima sramno optužuje predsednika Srbije da potkupljuje javne ličnosti kako bi se našle na predizbornoj listi SNS.
Novine Nova, pod uredničkom palicom nekadašnjeg marketinškog maga Dragana Đilasa, optužile su predsednika Srbije Aleksandra Vučića da poznatim ličnostima plaća kako bi se njihova renomirana imena i zvanja našla na predizbornoj listi koalicije oko SNS.
S druge strane, ove novine nijednom kritičkom rečju nisu se pozabavile ličnostima poput Marinike Tepić, Dušana Nikezića, Biljane Lukić, Aleksandra Bijelića ili Tatjane Pašić, koji su zaposleni ili se nalaze na platnom spisku u kompaniji „Multikom” Dragana Đilasa, što jasno navodi na zaključak da lider SSP podmeće Vučiću ono što sam radi. Pod naslovom „Kako se naplaćuje podrška Aleksandru Vučiću”, objavljen je tekst čiji uvod na naslovnoj strani doslovno crta mete na čelo javnim ličnostima koje su se drznule da podrže aktuelnu vlast i politiku vladajuće stranke.
Evo dokaza da je Ponoš NATO KANDIDAT: Brani ga sajt koji prati sve vesti o Alijansi koja je ubijala Srbe! (FOTO)
SUTRA OD 22 ČASA PREDSEDNIK VUČIĆ GOSTUJE U EMISIJI "PRVA TEMA": Govoriće o svim aktuelnim temama
"VUČIĆ JE GARANT OPSTANKA REPUBLIKE SRPSKE" Vulin iskreno o odnosu Srbije prema narodu preko Drine
List Nova je kao primere te navodne podrške vlasti zbog novca navela ličnosti poput glumaca Lazara Ristovskog i Svetislava Buleta Goncića, doktorke Danice Grujičić, nekadašnjeg košarkaša Gorana Grbovića i aktuelnog gradonačelnika dr Zorana Radojičića.
SVITA OKO TAJKUNA
Da se Đilas okružio upravo onim ljudima koje potplaćuje za podršku Ujedinjenoj Srbiji na predstojećim izborima, vidljivo je kuda god tajkun krene. Njega u stopu prati njegova zamenica i potpredsednica Stranke slobode i pravde Marinika Tepić, poznata po menjanju stranaka i izmišljanju afera, za šta je već neko vreme nagrađivana mesečnim apanažama u „Multikomu”.
Đilasu za vratom diše bivši državni sekretar u Ministarstvu finansija Dušan Nikezić, koji je sa tajkunom odavno poslovno povezan. Sada je zaposlen u „Multikomu”, dok u SSP ima funkciju člana Predsedništva. Najrevnosnija u odbrani Đilasa na Tviteru je nekadašnja novinarka Biljana Lukić, koja je u više navrata optuživana da to radi iz strasti prema parama koje prima iz „Multikoma”, što ona nikada nije demantovala. Aleksandar Bijelić, koji je bio Đilasov pomoćnik i nekadašnji menadžer prestonice, prodao je 2006. svoju kompaniju „Sports a.d.d.” samo godinu dana posle osnivanja Đilasovom „Multikomu”, ali ostao na platnoj listi. Đilasa od početka politički podržava i njegova nekadašnja pomoćnica Tatjana Pašić, koja je od 2012. bila na funkciji njegove zamenice, ali i rukovoditeljka „Multikom” fondacije.
PRAZNE OPTUŽBE
Politički analitičar Dejan Vuk Stanković navodi da se tekstom koji targetira poznate ličnosti Nova otvoreno svrstava u propagandno Đilasovo glasilo.
– Optužba za potkupljivanje kandidata je potpuno besmislena i služi kao deo negativne kampanje Đilasovog medija protiv Vučića. Budući da nejednako tretira isti fenomen učešća poznatih ličnosti na izbornim listama, list Nova dokazuje da je propagandno glasilo SSP. Njihove optužbe su bombastične i politički prazne, ali će izvesno biti pojačane i nastavljene, kao što će biti nastavljeno i prenemaganje ako im druga strana odgovori – navodi Stanković. Komentarišući hajku na javne ličnosti koje su uz Vučića, marketinški stručnjak Nebojša Krstić podseća na izjavu pokojnog novinara Aleksandra Tijanića.
– Saša je svojevremeno napisao kako svako posmatra svet iz perspektive svoje lične pokvarenosti. Znači, oni koji podršku dobijaju samo od svojih plaćenika, u skladu sa Tijanićevim pravilom, zaključuju da je to slučaj i sa Vučićem. Onaj ko pomisli da bi ljudi poput profesorke Grujičić nekog podržavali zarad svoje sitnosopstveničke koristi, niti poznaju nju niti svet u kome žive intelektualci s integritetom – kaže on.
PROPAGANDA
Istraživački novinar mreže Antidot Marko Matić navodi za naš list da se i iz ovog primera vidi kakvi su mediji koji se nalaze pod rukovodstvom Đilasa i njegovog poslovnog pajtosa Dragana Šolaka. – Jednostrana i licemerna propaganda koju vode mediji pod kontrolom Dragana Šolaka jasno govori da je njihov jedini kandidat na ovim izborima Dragan Đilas. To suštinski razotkriva strateško partnerstvo između dvojice tajkuna, ali i odsustvo profesionalnosti u radu Šolakovih medija – zaključuje Matić.