ЂИЛАС КУПУЈЕ СВОЈУ ПОДРШКУ! Окружио се људима са платног списка своје компаније
Ђилас у својим медијима срамно оптужује председника Србије да поткупљује јавне личности како би се нашле на предизборној листи СНС.
Новине Нова, под уредничком палицом некадашњег маркетиншког мага Драгана Ђиласа, оптужиле су председника Србије Александра Вучића да познатим личностима плаћа како би се њихова реномирана имена и звања нашла на предизборној листи коалиције око СНС.
С друге стране, ове новине ниједном критичком речју нису се позабавиле личностима попут Маринике Тепић, Душана Никезића, Биљане Лукић, Александра Бијелића или Татјане Пашић, који су запослени или се налазе на платном списку у компанији „Мултиком” Драгана Ђиласа, што јасно наводи на закључак да лидер ССП подмеће Вучићу оно што сам ради. Под насловом „Како се наплаћује подршка Александру Вучићу”, објављен је текст чији увод на насловној страни дословно црта мете на чело јавним личностима које су се дрзнуле да подрже актуелну власт и политику владајуће странке.
Ево доказа да је Понош НАТО КАНДИДАТ: Брани га сајт који прати све вести о Алијанси која је убијала Србе! (ФОТО)
СУТРА ОД 22 ЧАСА ПРЕДСЕДНИК ВУЧИЋ ГОСТУЈЕ У ЕМИСИЈИ "ПРВА ТЕМА": Говориће о свим актуелним темама
"ВУЧИЋ ЈЕ ГАРАНТ ОПСТАНКА РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ" Вулин искрено о односу Србије према народу преко Дрине
Лист Нова је као примере те наводне подршке власти због новца навела личности попут глумаца Лазара Ристовског и Светислава Булета Гонцића, докторке Данице Грујичић, некадашњег кошаркаша Горана Грбовића и актуелног градоначелника др Зорана Радојичића.
СВИТА ОКО ТАЈКУНА
Да се Ђилас окружио управо оним људима које потплаћује за подршку Уједињеној Србији на предстојећим изборима, видљиво је куда год тајкун крене. Њега у стопу прати његова заменица и потпредседница Странке слободе и правде Мариника Тепић, позната по мењању странака и измишљању афера, за шта је већ неко време награђивана месечним апанажама у „Мултикому”.
Ђиласу за вратом дише бивши државни секретар у Министарству финансија Душан Никезић, који је са тајкуном одавно пословно повезан. Сада је запослен у „Мултикому”, док у ССП има функцију члана Председништва. Најревноснија у одбрани Ђиласа на Твитеру је некадашња новинарка Биљана Лукић, која је у више наврата оптуживана да то ради из страсти према парама које прима из „Мултикома”, што она никада није демантовала. Александар Бијелић, који је био Ђиласов помоћник и некадашњи менаџер престонице, продао је 2006. своју компанију „Спортс а.д.д.” само годину дана после оснивања Ђиласовом „Мултикому”, али остао на платној листи. Ђиласа од почетка политички подржава и његова некадашња помоћница Татјана Пашић, која је од 2012. била на функцији његове заменице, али и руководитељка „Мултиком” фондације.
ПРАЗНЕ ОПТУЖБЕ
Политички аналитичар Дејан Вук Станковић наводи да се текстом који таргетира познате личности Нова отворено сврстава у пропагандно Ђиласово гласило.
– Оптужба за поткупљивање кандидата је потпуно бесмислена и служи као део негативне кампање Ђиласовог медија против Вучића. Будући да неједнако третира исти феномен учешћа познатих личности на изборним листама, лист Нова доказује да је пропагандно гласило ССП. Њихове оптужбе су бомбастичне и политички празне, али ће извесно бити појачане и настављене, као што ће бити настављено и пренемагање ако им друга страна одговори – наводи Станковић. Коментаришући хајку на јавне личности које су уз Вучића, маркетиншки стручњак Небојша Крстић подсећа на изјаву покојног новинара Александра Тијанића.
– Саша је својевремено написао како свако посматра свет из перспективе своје личне покварености. Значи, они који подршку добијају само од својих плаћеника, у складу са Тијанићевим правилом, закључују да је то случај и са Вучићем. Онај ко помисли да би људи попут професорке Грујичић неког подржавали зарад своје ситносопственичке користи, нити познају њу нити свет у коме живе интелектуалци с интегритетом – каже он.
ПРОПАГАНДА
Истраживачки новинар мреже Антидот Марко Матић наводи за наш лист да се и из овог примера види какви су медији који се налазе под руководством Ђиласа и његовог пословног пајтоса Драгана Шолака. – Једнострана и лицемерна пропаганда коју воде медији под контролом Драгана Шолака јасно говори да је њихов једини кандидат на овим изборима Драган Ђилас. То суштински разоткрива стратешко партнерство између двојице тајкуна, али и одсуство професионалности у раду Шолакових медија – закључује Матић.