Marka greškom "zarobili" na aerodromu u Teksasu: Ne može da se vrati u Srbiju
Ne može da se vrati u Srbiju
Ostavljen dva dana na aerodromu, bez hrane i smeštaja, pošto mu je avionski let otkazan. Uprkos tome što je kartu unapred uredno rezervisao i platio, ne može da se vrati u Srbiju osim ako ne isplati 3.000 američkih dolara.
Udariće kao nikad do sad! Oluja se približava Srbiji, pucaće na sve strane, meteorolog UPOZORAVA
Užas na bazenu u Požarevcu: Ivan (34) naglavačke skočio u vodu i ostao nepokretan
Iako podseća na zaplet holivudskog filma, ovo se pre pet dana dogodilo Marku Vuloviću (19), perspektivnom mladom košarkašu iz Beograda, koji je prvu godinu fakulteta završio kao stipendista u Dalasu u Teksasu. Povratnu kartu, kupljenu preko jedne domaće turističke agencije, za let poznatog nemačkog avioprevoznika, “bukirao“ je još u avgustu prošle godine.
- Kartu sam rezervisao za kraj maja, a termin povratka avio-kompanija je po svom nahođenju menjala dva puta u toku školske godine. Samo bi me obavestili preko mejla. Kada sam u januaru odlučio isto ta da učinim, i da produžim boravak za još mesec dana, saznao sam da se promena termina naplaćuje. Tako me je dodatnih mesec dana u SAD koštalo čitavih 18.000 dinara – priča Marko Vulović.
Pravi problem pojavio se tek kada je došlo vreme za povratak. U utorak 27. juna dan pre zakazanog termina putovanja, Marku je elektronskom porukom potvrđeno da je sve u redu i da može da se čekira. Međutim, kada se sutradan pojavio na terminalu, njegovog imena nije bilo na spisku putnika.
- Rekli su mi da je karta otkazana i da ne znaju kako je do toga došlo. Posavetovali su me da pričekam na aerodromu, dok pokušaju da reše problem tvrdeći da je najverovatnije u pitanju sistemska greška – kaže Marko.
Čekanje se u ovom slučaju nije isplatilo. Marku su službenici avio-kompanije, posle dva dana koja je proveo na klupama, preporučili da na licu mesta isplati 3.000 dolara za novu kartu, kako bi se prvim slobodnim avionom vratio u Beograd.
- Nisu uspeli da pronađu rešenje za situaciju u kojoj sam se našao, pa mi je sugerisano da ponovo kupim kartu, a da kasnije sudskim putem tražim naknadu štete. Koliko sam razumeo do greške je došlo tako što je avio-prevoznik moju kartu izgubio u sistemu i greškom označio kao nevalidnu. Ppošto novac za doplatu, naravno, nemam kod sebe, moja porodica moraće da ga sakupi kako bih se uopšte vratio kući – govori mladić.