Марка грешком "заробили" на аеродрому у Тексасу: Не може да се врати у Србију
Не може да се врати у Србију
Остављен два дана на аеродрому, без хране и смештаја, пошто му је авионски лет отказан. Упркос томе што је карту унапред уредно резервисао и платио, не може да се врати у Србију осим ако не исплати 3.000 америчких долара.
Удариће као никад до сад! Олуја се приближава Србији, пуцаће на све стране, метеоролог УПОЗОРАВА
Ужас на базену у Пожаревцу: Иван (34) наглавачке скочио у воду и остао непокретан
Иако подсећа на заплет холивудског филма, ово се пре пет дана догодило Марку Вуловићу (19), перспективном младом кошаркашу из Београда, који је прву годину факултета завршио као стипендиста у Даласу у Тексасу. Повратну карту, купљену преко једне домаће туристичке агенције, за лет познатог немачког авиопревозника, “букирао“ је још у августу прошле године.
- Карту сам резервисао за крај маја, а термин повратка авио-компанија је по свом нахођењу мењала два пута у току школске године. Само би ме обавестили преко мејла. Када сам у јануару одлучио исто та да учиним, и да продужим боравак за још месец дана, сазнао сам да се промена термина наплаћује. Тако ме је додатних месец дана у САД коштало читавих 18.000 динара – прича Марко Вуловић.
Прави проблем појавио се тек када је дошло време за повратак. У уторак 27. јуна дан пре заказаног термина путовања, Марку је електронском поруком потврђено да је све у реду и да може да се чекира. Међутим, када се сутрадан појавио на терминалу, његовог имена није било на списку путника.
- Рекли су ми да је карта отказана и да не знају како је до тога дошло. Посаветовали су ме да причекам на аеродрому, док покушају да реше проблем тврдећи да је највероватније у питању системска грешка – каже Марко.
Чекање се у овом случају није исплатило. Марку су службеници авио-компаније, после два дана која је провео на клупама, препоручили да на лицу места исплати 3.000 долара за нову карту, како би се првим слободним авионом вратио у Београд.
- Нису успели да пронађу решење за ситуацију у којој сам се нашао, па ми је сугерисано да поново купим карту, а да касније судским путем тражим накнаду штете. Колико сам разумео до грешке је дошло тако што је авио-превозник моју карту изгубио у систему и грешком означио као невалидну. Ppošto новац за доплату, наравно, немам код себе, моја породица мораће да га сакупи како бих се уопште вратио кући – говори младић.