DA, PROVALJENI SU! Muškarci vole da se razbacuju STATUSNIM SIMBOLIMA i naravno da ima veze sa ŽENAMA
Rešena je misterija.
Zbog jedne jedine doze testosterona muškarce privlače vrhunski, luksuzni brendovi, kojima se razmahuju kao statusnim simbolom da privuku pripadnice lepšeg pola, otkrila je nova studija. Ispostavilo se da je testosteron glavni faktor koji utiče na muško potrošačko ponašanje. Verovatno je da se ovaj, pretežno muški hormon, utiče na ponašanja povezana za društveno rangiranje kod životanja.
Žute, braonkaste ili zelene? Nutricionista otkriva koje banane su NAJZDRAVIJE! (FOTO)
Pokazala je ponosno CELULIT i MLITAVO TELO: A svi misle da je SAVRŠENA!
- Posedovanje proizvoda koji je statusni simbol je strategija koja govori o nečijem rangu u ljudskoj društvenoj hijerajhiji – izjavio je autor studije Gideon Nejv sa Univerziteta Pensilvanija.
Dok su ranije studije već ustanovile da ljudska bića koriste materijalna dobra da pokažu svoj društveni status, uloga hormona u ponašanju je uglavnom nepoznata. U životinjskom kraljevstvu, međutim, testosteron je poznat kao faktor agresije.
- Ovde menjamo fizičku agresiju sa svojevrsnom “potrošačkom agresijom” – rekao je autor studije, profesor kalifornijskog Instituta tehnologije Kolin Kamerer.
ŽENE SU POLUDELE ZA OVIM TRENDOM: Povećanje grudi na prirodan način a može se desiti i da SMRŠATE!
SA NJIMA NE ULAZITE U RASPRAVU: Ovih PET horoskopskih znakova ne možete POBEDITI U SVAĐI!
Naučnici su za potrebe novog istraživanja analizirali 243 muškarca starosti 18-55 godina. Dok su neki primili dozu testosterona putem gela primenjenog topikalno, drugi su dobili placebo.
Potom je od ispitanika zatraženo da izaberu između dva proizvoda, sličnih u kvalitetu, ali je jedan od njih simbol luksuza. Otkriveno je da su oni koji su primili testosteron imali povećanu sklonost kao luksuznim proizvodima.
- Ovo zaista nije daleko od ponašanja životinja, kod kojih se hormon povećava tokom sezone parenja i ispoljava se u prikazivanju osobina koje ih čine pogodnim partnerima – ističe Nejv.
ZBOGOM DIJETAMA: Uz OVE savete možete jesti SVE i to bez griže savesti!
Autori studije ističu da se proizvodi koji su simbol statusa razlikuju od jedne kulture do druge. Istraživanje takođe ne odgovara na pitanje da li žene zaista preferiraju muškarce sa luksuznim sportskim automobilima ili skupim satovima.
Upotreba skupocenih brendova ne mora, dakle, da osigura uspeh. Ali, kako je istakao Nejv, poenta je u tome što muškarci misle da će im ga osigurati, piše Techtimes.com.
Zanimljivo je što je odvojeno istraživanje pokazalo da žene smatraju da su muškarci koji poseduju skupe automobile seksualno promiskuitetniji od onih koji imaju praktičnija, jeftinija vozila.
ORGAZAM ZA PREPRIČAVANJE: Čuli ste za dogi stajl, ali poza MAČKE će vas oboje raspametiti!