ДА, ПРОВАЉЕНИ СУ! Мушкарци воле да се разбацују СТАТУСНИМ СИМБОЛИМА и наравно да има везе са ЖЕНАМА
Решена је мистерија.
Због једне једине дозе тестостерона мушкарце привлаче врхунски, луксузни брендови, којима се размахују као статусним симболом да привуку припаднице лепшег пола, открила је нова студија. Испоставило се да је тестостерон главни фактор који утиче на мушко потрошачко понашање. Вероватно је да се овај, претежно мушки хормон, утиче на понашања повезана за друштвено рангирање код животања.
Жуте, браонкасте или зелене? Нутрициониста открива које банане су НАЈЗДРАВИЈЕ! (ФОТО)
Показала је поносно ЦЕЛУЛИТ и МЛИТАВО ТЕЛО: А сви мисле да је САВРШЕНА!
- Поседовање производа који је статусни симбол је стратегија која говори о нечијем рангу у људској друштвеној хијерајхији – изјавио је аутор студије Гидеон Нејв са Универзитета Пенсилванија.
Док су раније студије већ установиле да људска бића користе материјална добра да покажу свој друштвени статус, улога хормона у понашању је углавном непозната. У животињском краљевству, међутим, тестостерон је познат као фактор агресије.
- Овде мењамо физичку агресију са својеврсном “потрошачком агресијом” – рекао је аутор студије, професор калифорнијског Института технологије Колин Камерер.
ЖЕНЕ СУ ПОЛУДЕЛЕ ЗА ОВИМ ТРЕНДОМ: Повећање груди на природан начин а може се десити и да СМРШАТЕ!
СА ЊИМА НЕ УЛАЗИТЕ У РАСПРАВУ: Ових ПЕТ хороскопских знакова не можете ПОБЕДИТИ У СВАЂИ!
Научници су за потребе новог истраживања анализирали 243 мушкарца старости 18-55 година. Док су неки примили дозу тестостерона путем гела примењеног топикално, други су добили плацебо.
Потом је од испитаника затражено да изаберу између два производа, сличних у квалитету, али је један од њих симбол луксуза. Откривено је да су они који су примили тестостерон имали повећану склоност као луксузним производима.
- Ово заиста није далеко од понашања животиња, код којих се хормон повећава током сезоне парења и испољава се у приказивању особина које их чине погодним партнерима – истиче Нејв.
ЗБОГОМ ДИЈЕТАМА: Уз ОВЕ савете можете јести СВЕ и то без гриже савести!
Аутори студије истичу да се производи који су симбол статуса разликују од једне културе до друге. Истраживање такође не одговара на питање да ли жене заиста преферирају мушкарце са луксузним спортским аутомобилима или скупим сатовима.
Употреба скупоцених брендова не мора, дакле, да осигура успех. Али, како је истакао Нејв, поента је у томе што мушкарци мисле да ће им га осигурати, пише Techtimes.com.
Занимљиво је што је одвојено истраживање показало да жене сматрају да су мушкарци који поседују скупе аутомобиле сексуално промискуитетнији од оних који имају практичнија, јефтинија возила.
ОРГАЗАМ ЗА ПРЕПРИЧАВАЊЕ: Чули сте за доги стајл, али поза МАЧКЕ ће вас обоје распаметити!