Nova Honda ZR-V na hibridni pogon stiže na jesen 2023. godine (FOTO+VIDEO)
Hondin novi ZR-V ući će u asortiman SUV-ova između već postojećih modela HR-V i CR-V
Honda je elektrificirala svoj asortiman na tipično konzervativan način – ali sada japanski brend zaista gura napred s tim procesom. I to će se proširiti na dva nova modela koja će biti lansirana ove godine, počevši od Honde ZR-V.
Novi Hyundai i20 donosi moderniji izgled i osveženja u enetrijeru: Prodaja počinje na jesen
ZR-V je dizajniran tako da se može smesti u klasi kompaktnog HR-V i većeg CR-V u Hondinoj SUV liniji, iako je bliži drugom od ta dva vozila. Kompanija kaže da će automobil imati "isti DNK kao Civic e:HEV", tako da je pošteno reći da je ZR-V, zapravo, crossover verzija popularnog porodičnog hečbeka. To bi trebalo da ga čini ozbiljnim rivalom za Nissan Qashqai i VW Tiguan.
Honda se jako potrudila da ZR-V ne liči previše na nabijeni Civic i čini se da je u tome uspela. Prednja strana ima relativno malu rešetku i izuzetno tanka prednja svetla, dok bokovi imaju mnogo manje složenu površinu nego što smo videli na mnogim novijim Hondama. C-stub je prilično uzak, a zadnji deo ima velika vrata prtljažnika koja su jasno dizajnirana da prtljažniku daju ivicu laganog opterećenja.
U unutrašnjosti, ZR-V usvaja veći deo istog 'horizontalnog' dizajnerskog stila kao i Civic. Tu je ekran osetljiv na dodir od 9 inča postavljen visoko u sredinu maske, ali automobil takođe zadržava konvencionalne rotacione kontrole za grejanje i ventilaciju. Kapacitet prtljažnika je 380 litara (20 % veći od HR-V) sa postavljenim zadnjim sedištima, a preklapanjem drugog reda sedišta kapacite se povećava na čak 1.291 litar; to je oko 70 litara više u odnosu na Civicov maksimum.
Široka paleta kompleta će biti ponuđena na svim nivoima opreme, uključujući grejače prednjih i zadnjih sedišta, podešavanje vozačevog sedišta u osam smerova, panoramski krov, 18-inčne alu felne i Hondin 'Sensing' opseg bezbednosti i pomoći vozaču karakteristike.ZR-V podržava ista osnovna platforma kao i Civic, sa prednjim ogibljenjem MacPherson i zadnjom osovinom s više karika. Viši potpresednik Honde Motor Europe, Tom Gardner, tvrdi da su inženjeri naporno radili da isporuče dinamiku hečbeka u crossoveru. "Uvereni smo da će kupci biti zatečeni koliko dobro ovaj automobil upravlja", rekao je.
Honda ZR-V bi trebala stići na jesen. Još nema rieči o cenama, ali s obzirom na njegovu veličinu i pogonski sklop, te Hondino prestrojavanje asortimana, očekivali bismo da će biti bliži početnoj cifri starog CR-V od postojećeg HR-V. To bi ZR-V-u dalo raspon cena počevši od oko 33.000 eura