Нова Хонда ЗР-В на хибридни погон стиже на јесен 2023. године (ФОТО+ВИДЕО)
Хондин нови ЗР-В ући ће у асортиман СУВ-ова између већ постојећих модела ХР-В и ЦР-В
Хонда је електрифицирала свој асортиман на типично конзервативан начин – али сада јапански бренд заиста гура напред с тим процесом. И то ће се проширити на два нова модела која ће бити лансирана ове године, почевши од Хонде ЗР-В.
Нови Hyundai и20 доноси модернији изглед и освежења у енетријеру: Продаја почиње на јесен
ЗР-В је дизајниран тако да се може смести у класи компактног ХР-В и већег ЦР-В у Хондиној СУВ линији, иако је ближи другом од та два возила. Компанија каже да ће аутомобил имати "исти ДНК као Цивиц е:ХЕВ", тако да је поштено рећи да је ЗР-В, заправо, crossover верзија популарног породичног хечбека. То би требало да га чини озбиљним ривалом за Nissan Qashqai и VW Тигуан.
Хонда се јако потрудила да ЗР-В не личи превише на набијени Цивиц и чини се да је у томе успела. Предња страна има релативно малу решетку и изузетно танка предња светла, док бокови имају много мање сложену површину него што смо видели на многим новијим Хондама. Ц-стуб је прилично узак, а задњи део има велика врата пртљажника која су јасно дизајнирана да пртљажнику дају ивицу лаганог оптерећења.
У унутрашњости, ЗР-В усваја већи део истог 'хоризонталног' дизајнерског стила као и Цивиц. Ту је екран осетљив на додир од 9 инча постављен високо у средину маске, али аутомобил такође задржава конвенционалне ротационе контроле за грејање и вентилацију. Капацитет пртљажника је 380 литара (20 % већи од ХР-В) са постављеним задњим седиштима, а преклапањем другог реда седишта капаците се повећава на чак 1.291 литар; то је око 70 литара више у односу на Цивицов максимум.
Широка палета комплета ће бити понуђена на свим нивоима опреме, укључујући грејаче предњих и задњих седишта, подешавање возачевог седишта у осам смерова, панорамски кров, 18-инчне алу фелне и Хондин 'Sensing' опсег безбедности и помоћи возачу карактеристике.ЗР-В подржава иста основна платформа као и Цивиц, са предњим огибљењем МацПхерсон и задњом осовином с више карика. Виши потпреседник Хонде Мотор Еуропе, Том Гарднер, тврди да су инжењери напорно радили да испоруче динамику хечбека у crossoveru. "Уверени смо да ће купци бити затечени колико добро овај аутомобил управља", рекао је.
Хонда ЗР-В би требала стићи на јесен. Још нема риечи о ценама, али с обзиром на његову величину и погонски склоп, те Хондино престројавање асортимана, очекивали бисмо да ће бити ближи почетној цифри старог ЦР-В од постојећег ХР-В. То би ЗР-В-у дало распон цена почевши од око 33.000 еура