Zašto vaše BIZNIS IDEJE propadaju umesto da ih UNOVČITE
Neusklađenost sa potrebama tržišta, ili strah od preuzimanja rizika vode ka neuspehu.
Zbog čega dobre ideje ne pretvaramo u uspešan biznis?
Ne budimo se baš svako jutro sa revolucionarnim zamislima koje „menjaju svet“ . A čak i kada nam se tako nešto desi, malo nas takve ideje prepozna ili se usudi da ih ostvari.
Oni koji su pokrenuli biznis znaju da sam proces od ideje do realizacije zahteva mnogo više od motivacionih citata.
Ako imate dobru biznis ideju i svesni ste različitih načina na koje ona može da se pretvori u biznis ne bi trebalo da vam manjka posvećenosti neophodne za ostvarivanje takvog poduhvata.
Dakle, bez odlučnosti i discipline, svaki pokušaj pretvaranja ideje u nešto konkretno veoma brzo pada u vodu.
Neretko se poslovni poduhvati zasnovani na dobrim idejama ne ostvare i zbog lošeg „tajminga“.
Oni koji započinju biznis moraju da prate potrebe tržišta. Isto tako trebalo bi da procene kada je najbolji trenutak za realizovanje njihovog poslovnog plana.
Ukoliko ne uspeš da se pripremiš, pripremi se na neuspeh
Procenjuje se da gotovo polovini preduzeća čija se delatnost bazira na promociji brendova nedostaje jasno razrađena promotivna strategija. U najgorem slučaju, strategija može nedostajati u gotovo svakom segmentu poslovanja – od inicijalnog plana razvoja delatnosti, do planiranja efikasnog ulaganja budžetskih sredstava. Prema tome, isto kao što proces izgradnje brenda zavisi od pažljivo razrađenog promotivnog koncepta, tako je i za implementaciju poslovne ideje od ključne važnosti upravo efektivno planiranje i dobro sprovedena organizacija.
Pojedina nerealna očekivanja mogu izazvati i „kontraefekat“ u vidu straha od neuspeha.
Kao jedan od najvećih kočničara motivacije navodi se strah od neuspeha. Ukoliko ga ne prevaziđete vaša ideja neće ni zaživeti. Mada nije lako pokrenuti biznis i sami znate da onaj ko ne reskira i ne profitira!