Зашто ваше БИЗНИС ИДЕЈЕ пропадају уместо да их УНОВЧИТЕ
Неусклађеност са потребама тржишта, или страх од преузимања ризика воде ка неуспеху.
Због чега добре идеје не претварамо у успешан бизнис?
Не будимо се баш свако јутро са револуционарним замислима које „мењају свет“ . А чак и када нам се тако нешто деси, мало нас такве идеје препозна или се усуди да их оствари.
Они који су покренули бизнис знају да сам процес од идеје до реализације захтева много више од мотивационих цитата.
Ако имате добру бизнис идеју и свесни сте различитих начина на које она може да се претвори у бизнис не би требало да вам мањка посвећености неопходне за остваривање таквог подухвата.
Дакле, без одлучности и дисциплине, сваки покушај претварања идеје у нешто конкретно веома брзо пада у воду.
Неретко се пословни подухвати засновани на добрим идејама не остваре и због лошег „тајминга“.
Они који започињу бизнис морају да прате потребе тржишта. Исто тако требало би да процене када је најбољи тренутак за реализовање њиховог пословног плана.
Уколико не успеш да се припремиш, припреми се на неуспех
Процењује се да готово половини предузећа чија се делатност базира на промоцији брендова недостаје јасно разрађена промотивна стратегија. У најгорем случају, стратегија може недостајати у готово сваком сегменту пословања – од иницијалног плана развоја делатности, до планирања ефикасног улагања буџетских средстава. Према томе, исто као што процес изградње бренда зависи од пажљиво разрађеног промотивног концепта, тако је и за имплементацију пословне идеје од кључне важности управо ефективно планирање и добро спроведена организација.
Поједина нереална очекивања могу изазвати и „контраефекат“ у виду страха од неуспеха.
Као један од највећих кочничара мотивације наводи се страх од неуспеха. Уколико га не превазиђете ваша идеја неће ни заживети. Мада није лако покренути бизнис и сами знате да онај ко не рескира и не профитира!