Katanac na oko 200 prodavnica: Propao još jedan modni gigant, kupci više ne idu u šoping molove
Katanac na skoro 200 prodavnica
Američka trgovačka modna kuća "Forever 21" saopštila je da podnosi zahtev za zaštitu od bankrota na osnovu Poglavlja 11 zakona o stečaju.
Ovaj trgovac takozvane "brze mode" prikupio je 275 miliona dolara sredstava od svog kreditora "JPMorgan Čejsa" i 75 miliona dolara svežeg kapitala od kompanije "TPG Sikst Strit Partners", kao i od udruženioh fondova koja će mu pomoći da podrži svoje poslovanje u stečaju, prenosi tv mreža CNBC.
"Brza moda" je marketinška strategija konstantnog ažuriranja asortimana s ciljem da podstiče ljude da kupuju sve više modnih predmeta u sve kraćem vremenskom roku.
Portparol maloprodajnog lanca "Forever 21" rekao da je kompanija zatražila odobrenje za zatvaranje do 178 američkih prodavnica.
Ukoliko planirate PUT OKO SVETA, bez JEDNE STVARI ne krećite
NAJOPASNIJI TRENDOVI TEHNOLOGIJE: Stručnjak upozorava na moguće negativne uticaje
Ove stvari zaposleni u restoranima NIKADA NE BI NARUČILI: Otkrili pravu ISTINU od koje će vam se ŽELUDAC OKRENUTI!
"Forever 21", koji je agresivnom ekspanzijom maloprodajnih objekata prenapregnuo svoje finansije, ima 815 prodavnica na globalnom nivou i sedmi je najveći zakupac tržišnog prostora u šoping molovima u vlasništvu "Simon Properti Grupe".
Kompanija je navela u saopštenju da planira da napusti većinu svojih međunarodnih lokacija u Aziji i Evropi, a nastaviće da posluje u Meksiku i Latinskoj Americi. Ne predviđa da napusti nijedno od velikih tržišta u SAD-u.
Budući da se kupci sve više okreću internet kupovinama i ne odlaze u tržne centre, poslovanje mnogih trgovca opterećuje neekonomičan prodajni prostor kog ne mogu da se otarase.
"Forever 21", osnovan 1984. godine sa sedištem u Los Anđelesu, prihvaćen je "raširenih ruku" kao začetnik ere "brze mode" koji stalno nudi nove stilove jeftine odeće. Poslednjih godina, međutim, ekološka moda uzima maha među pripadnicima mlade generacije koji se sve više fokusiraju na uticaj odeće koju kupuju na životnu sredinu.
RADNIKE VIŠE NE PRIVLAČI SAMO VELIKA PLATA: Ovo su neke od povlastica zaposlenih u velikim kompanijama
Sve veći broj srpskih porodica odlazi iz grada na selo, a sada su dobili dodatni razlog za ovu odluku
OGROMNA PROMENA ZA PUTNIKE! Naši građani od januara putuju pod drugim uslovima!
Usled rasta ekološke svesti, primera radi, od juna 2017. godine pale su akcije španskog Inditeksa, vlasnika brenda "Zara", za čak 27 odsto, kao i "H&M"-a za 23 procenta, dok su tzv. "održivi" brendovi, poput "Reformejšena", istovremeno ojačali.
Eksplodirala je i popularnost veb sajtova sa polovnom odećom, kao što je sajt "Real Real". Procenjuje se da će do 2028. godine tržište rabljene garderobe u Sjedinjenim Državama dostići 64 milijarde dolara, a trzište "brze mode" 44 milijarde dolara, prema izveštaju analitičke kompanije maloprodaju GlobalData.