Da ne bi otpustio radnike, krenuo "po svetu" sa 250 kilograma mesa: Nikola Božić smislio plan za opstanak na tržištu!
Uskoro otvara onlajn prodavnicu
Nikola Božić upravlja porodičnom konobom, koja je odraz hrvatskog seoskog turizma, ali se sve promenilo kada je nastupila pandemija, a sa njom i karantin.
- Za tri meseca prešao sam više od 35.000 kilometara. Potražnja je i dalje velika, te uskoro otvaramo onlajn prodavnicu - priča Božić.
Dok je mnogim ugostiteljima kovid-19 doneo samo probleme, Božić, čiji je restoran "Đurina Hiža" iz Varaždinskih Toplica, pokrenuo je novi biznis, projekat "Deda ide po svetu", zahvaljujući kojem i nakon karantina uspešno posluje, raznoseći namirnice širom zemlje. Ideja je potekla od činjenice da je "ostao" sa 250 kg mesa u zalihama, koje je trebalo da završi na stolovima u restoranu, međutim, morali su da zatvore objekat zbog pandemije. Takođe, kako dodaje, njegov otac ima vinograd, od 6.000 čokota, pa je tako i vino "na kućnu adresu" u ponudi.
-Nisam hteo da dozvolim otpuštanje ljudi, jer je reč o veoma dobro organizovanom timu, te je glavna ideja bila da ostane na okupu i kad prođe karantin - objašnjava Božić.
Ne da nije bilo otkaza, već je Božić zaposlio dvoje ljudi usred karantina, i još dvoje nakon njega.
- U vreme lokdauna, odradili smo više od 500 dostava na kućnu adresu širom Hrvatske - navodi Božić i dodaje kako nije bilo velike razlike po mesecima, kada je reč o dostavi, ali ga je lager terao da dozira dostave.
Najtraženiji proizvod bio je biftek, čija cena se kretala od 250 do 500 kuna (33 do 66 evra) po kilogramu. Restoran je sada proširio vinske karte i uveo novitete kada je reč o govedini, a posebno sprema "wagyu" i "holstein" goveda, koja je nabavio iz Međumurja.