Да не би отпустио раднике, кренуо "по свету" са 250 килограма меса: Никола Божић смислио план за опстанак на тржишту!
Ускоро отвара онлајн продавницу
Никола Божић управља породичном конобом, која је одраз хрватског сеоског туризма, али се све променило када је наступила пандемија, а са њом и карантин.
- За три месеца прешао сам више од 35.000 километара. Потражња је и даље велика, те ускоро отварамо онлајн продавницу - прича Божић.
Док је многим угоститељима ковид-19 донео само проблеме, Божић, чији је ресторан "Ђурина Хижа" из Вараждинских Топлица, покренуо је нови бизнис, пројекат "Деда иде по свету", захваљујући којем и након карантина успешно послује, разносећи намирнице широм земље. Идеја је потекла од чињенице да је "остао" са 250 кг меса у залихама, које је требало да заврши на столовима у ресторану, међутим, морали су да затворе објекат због пандемије. Такође, како додаје, његов отац има виноград, од 6.000 чокота, па је тако и вино "на кућну адресу" у понуди.
-Нисам хтео да дозволим отпуштање људи, јер је реч о веома добро организованом тиму, те је главна идеја била да остане на окупу и кад прође карантин - објашњава Божић.
Не да није било отказа, већ је Божић запослио двоје људи усред карантина, и још двоје након њега.
- У време локдауна, одрадили смо више од 500 достава на кућну адресу широм Хрватске - наводи Божић и додаје како није било велике разлике по месецима, када је реч о достави, али га је лагер терао да дозира доставе.
Најтраженији производ био је бифтек, чија цена се кретала од 250 до 500 куна (33 до 66 евра) по килограму. Ресторан је сада проширио винске карте и увео новитете када је реч о говедини, а посебно спрема "wagyu" и "холстеин" говеда, која је набавио из Међумурја.