Weekend predstavlja urbani Pariz i Berlin: Dva najuzbudljivija grada u Evropi nastala su na suživotu različitosti
11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra
Krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u svoju drugu deceniju. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, bit će u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće evropske ekonomske sile, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.
Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istakao je: “Pariz i Berlin uspeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni uslov njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend.“
Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećena gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim učestvovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.
Izložbom i muzikom zaviri ćemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju punkeri i poslovni ljudi, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i grafiteri – i svi se osećaju dobrodošlo.
- Berlin i Pariz su oduvek poznati kao gradovi slobode za ljude čija posebnost i način razmišljanja izlaze iz društveno zadatih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji podstiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati dosta toga naučiti jedni od drugih - rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.
Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni od 1.200 kuna. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.